رندرهای مطبوعاتی ردمی نوت ۹ فاش شد

ردمی، برند فرعی شیائومی، قرار است امروز در یک رویداد آنلاین از اسمارت‌فون نوت 9 رونمایی کند. حالا چند ساعت مانده به این رویداد، رندرهای مطبوعاتی این گوشی در توییتر منتشر شده است.

گفته می‌شود ردمی نوت 9 در دو نسخه با ترکیب حافظه ۳/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایت معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار داشته باشد.

این گوشی دارای فریم و قاب پشت پلاستیکی خواهد بود و گوریلا گلس ۵ از صفحه‌نمایش آن که یک پنل ۶.۵۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ پیکسل خواهد بود محافظت خواهد کرد. ردمی نوت 9 همچنین مجهز به چیپست هلیو G85 و یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۸ وات خواهد بود.

در پشت دستگاه یک سیستم دوربین چهارگانه شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی GM1 سامسونگ با گشودگی لنز f/1.79، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی f/2.2، یک لنز ماکرو f/2.4 و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. دوربین سلفی گوشی هم یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است که در داخل حفره هول پانچ قرار خواهد داشت. ردمی نوت 9 بعد از معرفی، در کنار گوشی‌های نوت 9 پرو (یا ردمی نوت 9S در برخی بازارها) و نوت 9 پرو مکس قرار خواهد گرفت.

نوشته رندرهای مطبوعاتی ردمی نوت 9 فاش شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.