رندرهای موتورولا وان زوم منتشر شد

موتورولا وان زوم

رندرهای گوشی جدید شرکت موتورولا یعنی موتورولا وان زوم منتشر شد. هر وقت صحبت از گوشی‌های موتورولا می‌شود یک‌جور حس نوستالژیک به همه ما دست می‌دهد. شاید لنوو هم موقع خرید این شرکت چنین حسی را در ذهن خود داشته است. موتورولا بعد از فروخته شدن به لنوو، ثابت کرد که می‌تواند هندست‌های بسیار عالی و با کیفیتی درست کند که ارزش خریدن داشته باشند.

به همین خاطر بود که خیلی‌ها هنگام معرفی گوشی‌های جدید سری وان بسیار هیجان‌زده بودند. دستگاه‌های این سری توانستند با تمرکز بر دوربین و نرم‌افزار اندرویدی، خود را از بقیه گوشی‌ها متمایز کنند. برای نمونه، دوربین وان ویژن، رزولوشن بسیار بالایی داشت و دوربین وان اکشن هم به هنگام نگه داشتن آن در حالت پرتره می‌توانست ویدیوهای افقی ضبط نماید.

مدل بعدی این سری، نسخه پرو است که گفته می‌شود در رویداد IFA 2019 معرفی خواهد شد. این گوشی که به موتورولا وان زوم هم معروف است اولین هندست سری وان خواهد بود که یک ست‌آپ دوربین چهارگانه در قاب پشت خود خواهد داشت.

موتورولا وان زوم
رندرهای موتورولا وان زوم
مشخصات دوربین، قیمت و تاریخ عرضه موتورولا وان زوم (یا وان پرو)

حالا سوال اینجاست که آیا چهارگانه بودن دوربین دستگاه جدید به معنی بهره‌گیری آن از هر دو لنز تله‌فوتو و واید است؟ با توجه به رندرهای و مشخصاتی که امروز در وب‌سایت MySmartPrice منتشر شده با اطمینان بالایی می‌توان  گفت که این چنین خواهد بود. دوربین اصلی گوشی، درست مانند هندست وان ویژن، یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است که با یک لنز تله با امکان زوم 5x جفت شده است. موتورولا به این مجموعه، یک لنز واید و یک دوربین عمقی سه بعدی (سنسور مدت زمان پرواز) نیز اضافه کرده است.

موتورولا وان زوم

درباره سایر مشخصات گوشی می‌توان گفت که دستگاه مجهز به یک نمایشگر ۶.۲ اینچی اولد با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۶۷۵ (ساخته شده با فناوری ۱۱ نانومتری) خواهد بود. در کنار اینها باید به رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز اشاره کرد. وان زوم یک دستگاه میان‌رده است که قیمتی حدود ۴۰۰ دلار خواهد داشت. ضمنا، از آنجاییکه موتورولا گوشی‌های خود را یکی دو ماه بعد از عرضه جهانی وارد بازار آمریکا می‌کند، به نظر می‌رسد که این بار هم شاهد چنین سیاستی در مورد وان زوم خواهیم بود.

موتورولا وان زوم

 

نوشته رندرهای موتورولا وان زوم منتشر شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.