رندر‌های رسمی گوشی آنر ۸A چند روز پیش از رونمایی منتشر شد

honor-8a رندر‌های رسمی گوشی آنر 8A چند روز پیش از رونمایی منتشر شد

آنر اخیرا تایید کرده است که گوشی آنر 8A در روز 8 ژانویه 2019 رونمایی خواهد شد. این گوشی به عنوان جانشین گوشی 7A محسوب خواهد شد که سال گذشته معرفی شده بود. تمام مشخصات این هندست نیز توسط TENAA منتشر شده و رندر‌های رسمی نیز چند روز پیش از معرفی رسمی در دسترس قرار گرفته است.

Honor-8A-Black-and-Blue-1024x571 رندر‌های رسمی گوشی آنر 8A چند روز پیش از رونمایی منتشر شد

در رندر‌های منتشر شده مشخص است گوشی 8A آنر دارای نمایشگری با ناچ قطره‌‌ای است. در لبه پایینی قاب نیز نام برند آنر حک شده است. در پشت آن نیز یک دوربین به همراه فلاش LED به چشم می‌خورد. نکته جالب اینجاست که به نظر می‌رسد قسمت پشتی از شیشه ساخته شده است که در صورت صحت این موضوع، حداقل بر روی کاغذ قابلیت پشتیبانی از شارژر‌های بی‌سیم را خواهد داشت (هرچند که در عمل بعید است).

البته با توجه به عدم وجود اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی مشخص است که با یک گوشی رده پایین و ارزان‌قیمت روبه‌رو هستیم. این گوشی در دو رنگ سیاه و آبی در دسترس خواهد بود. از آنجاییکه در مدل نسل قبلی این گوشی یعنی 7A، هندست مجهز به دوربین دوگانه و اسکنر شناسایی اثر انگشت در بخش پشتی دستگاه بود، باید اعتراف کرد که این نسخه جدید در مقایسه با مدل پیشین خود، دارای پس‌رفت ناامید کننده‌ای بوده است!

در پوستر رسمی که پیش از رونمایی آنر 8A در اوایل این هفته توسط شرکت منتشر شد به برخی از مشخصات این هندست جدید اشاره شده است. از جمله ناچ قطره‌ای نمایشگر، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، پردازنده هشت هسته‌‌ای و دو اسپیکر که باید اطلاعات مندرج در لیست TENAA را نیز به آن افزود. در این لیست دو مدل از آنر 8A با اسم رمزهای JAT-AL00 و JAT-TL00 مشخص شده‌اند که با نمایشگر 6.088 اینچی و وضوح تصویر HD+ تولید خواهند شد. اندازه هندست نیز 156.28 در 73.5 در 8 میلیمتر و وزن آن 150 گرم خواهد بود.

gsmarena_000 رندر‌های رسمی گوشی آنر 8A چند روز پیش از رونمایی منتشر شد

با درنظر گرفتن این نکته که گوشی آنر 8A مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز است این احتمال وجود دارد از چیپست مدیاتک هلیو P35 در آن استفاده شده باشد. با وجود ویژگی SoC احتمالا گوشی به 3 گیگابایت رم تجهیز شده باشد. برای ثبت تصاویر نیز آنر 8A از یک دوربین پشتی با وضوح تصویری برابر با 13 مگاپیکسل و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. باتری آن نیز دارای ظرفیتی برابر با 3020 میلی‌آمپر اعلام شده است. هرچند هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی رده پایین در دسترس نیست ولی این احتمال وجود دارد که در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی روانه بازار شود.

به علاوه با اینکه رسما هنوز در مورد وجود نسخه پرو، چیزی به طور رسمی از سوی شرکت تایید نشده است ولی شایعات موجود خبر از آماده شدن نسخه آنر 8A Pro می‌دهند و انتظار می‌رود در نسخه پرو شاهد وجود اسکنر تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی باشیم.

نوشته رندر‌های رسمی گوشی آنر 8A چند روز پیش از رونمایی منتشر شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.