رندر‌ها و قیمت هندست اوپو رینو Z به بیرون درز کرد

ماه گذشته اولین سری از هندست‌های رینو شرکت اوپو معرفی شدند. سه گوشی فوق‌العاده اوپو رینو، اوپو رینو 10X زوم و اوپو رینو 5G و به نظر می‌رسد اکنون شرکت در فکر رونمایی از نسخه‌های ارزن‌تر در آینده‌ای نزدیک است. چین تلکام مختصرا در لیست خود گوشی رینو Z را بر روی وبسایتش قرار داده است.

رینو Z

رندر‌ها و برخی از مشخصات این مدل از جمله قیمت آن در دسترس است که آنها را مرور می‌کنیم. گوشی رینو Z دارای نمایشگر 6.4 اینچی با وضوح تصویر FHD+ و ناچ قطره‌ای است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به همراه اسکنر شناسایی اثر انگشت در زیر نمایشگر در بخش جلویی هندست دیده می‌شوند. در قسمت پشتی نیز دوربین دوگانه با قدرت 48 مگاپیکسل و لنز عمق 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

پردازنده هلیو P90 SoC همراه با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در دل این سوسمار کوچک قرار گرفته است و باتری 3950 میلی‌آمپری با تکیه بر شارژر پرسرعت VOOC 3.0 با توان 20 وات تغذیه‌اش می‌نماید. رینو Z در چند رنگ متنوع عرضه می‌شود که شامل ارغوانی کهکشانی، سیاه شب تیره، نارنجی مرجانی و سفید تسبیحی است. انتظار می‌رود برچسب‌گذاری قیمت‌ها از 377 دلار به بالا شروع شود.

نوشته رندر‌ها و قیمت هندست اوپو رینو Z به بیرون درز کرد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.