رنگ‌های جدید گوشی شیائومی می نوت ۲ در نمایشگاه CES 2017 معرفی شدند

شرکت شیائومی در جریان نمایشگاه CES 2017 از رنگ‌های جدید شیائومی می نوت 2 رونمایی کرده است. گوشی شیائومی می نوت 2 دارای رنگ سبز، صورتی و بنفش خواهد بود.
کاربران دنیای امروزصنعت موبایل دارای سلیقه‌های متفاوتی هستند به همین سبب تولید رنگ‌های متعدد برای یک گوشی هوشمند یک ویژگی بسیار خوب برای افزایش فروش و محبوبیت در میان کاربران است. شرکت شیائومی از سه رنگ از جمله سبز، بنفش و صورتی جدید برای پرچمدار سری نوت، گوشی می نوت ۲ شیائومی در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایلات متحده آمریکا رونمایی کرده است.

همانطور که می‌دانید شرکت شیائومی در روز سوم نمایشگاه CES 2017 محصولات زیادی را در کنفرانس خبری خود رونمایی کرد؛ اما یکی از آنها رنگ سفید برای گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس بود و یکی دیگر از شگفتی‌های شیائومی در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس، ارائه سه رنگ جدید برای گوشی شیائومی می نوت ۲، بهترین جایگزین گلکسی نوت ۷ بود. رنگ‌هایی بسیار خاص و تماشایی که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند.

شرکت شیائومی در جریان نمایشگاه CES 2017 از رنگ‌های جدید شیائومی می نوت 2 رونمایی کرده است. گوشی شیائومی می نوت 2 دارای رنگ سبز، صورتی و بنفش خواهد بود.

گوشی شیائومی می نوت ۲ در هنگام عرضه اولیه با رنگ نقره‌ای، مشکی و طلایی وارد بازار شد؛ اما حالا سه رنگ جدید یعنی سبز، بنفش و صورتی نیز به رنگ‌های این موبایل هوشمند پرچمدار و تمام عیار اضافه شدند تا کاربران بیشتری به سمت این گوشی هوشمند جذب شوند. گفتنی است که رنگ‌های جدید این گوشی همچنان از سخت افزاری مشابه رنگ‌های قدیمی استفاده می‌کنند و هیچگونه تفاوتی در بخش سخت افزاری و نرم افزاری این موبایل‌ها با نسخه پایه وجود ندارد.

در مورد رنگ‌های جدید شیائومی می نوت ۲ باید گفت که رنگ سبز و بنفش بسیار خاص است و موبایل‌های بسیار محدودی با این رنگ‌ها تولید و روانه بازار شده‌اند به همین دلیل شما در طی روز بسیار خاص خواهید بود و باعث خواهد شد تا موبایل شما بسیار لاکچری جلوه کند. همچنین در مورد رنگ صورتی در شیائومی می نوت ۲ باید گفت که این بدنه صورتی رنگ نسبت به موبایل‌های صورتی بازار بسیار شکیل تر است؛ اما باز هم نسبت به رنگ بنفش که فقط به صورت محدود در سونی اکسپریا ایکس زد استفاده شده یا رنگ سبز که بسیار کمیاب است، جلوه خاص و لاکچری ندارد.

شرکت شیائومی در جریان نمایشگاه CES 2017 از رنگ‌های جدید شیائومی می نوت 2 رونمایی کرده است. گوشی شیائومی می نوت 2 دارای رنگ سبز، صورتی و بنفش خواهد بود.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی شیائومی می نوت ۲ باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ با فرکانس ۲.۳۵ و ۱.۶ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی ۳۸۶ پیکسل در هر اینچ، ۴ و ۶ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۲۲.۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۷۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع و سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو  با رابط کاربری اختصاصی شیائومی emui 8.0 اشاره داشت.

شرکت شیائومی هنوز از زمان عرضه گوشی‌های شیائومی می نوت ۲ در رنگ سبز، صورتی و بنفش چیزی نگفته است؛ اما باید به زودی شاهد عرضه رسمی این اسمارت فون‌های خاص در کشور چین و سپس در بازار جهانی باشیم. همچنین شیائومی فعلا حرفی از تفاوت قیمت در رنگبندی این گوشی‌ها نزده و انتظار می‎رود شیائومی می نوت ۲ در رنگ‌های جدید تفاوت قیمتی با نسخه نقره‌ای، مشکی و طلایی نداشته باشد. گفتنی است که این گوشی درنسخه ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در بازار ایران در رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای دارای قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

نظر شما در مورد پرچمدار شرکت شیائومی چیست؟ آیا این گوشی هم می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند؟

.

منبع: gsmarena

نوشته رنگ‌های جدید گوشی شیائومی می نوت ۲ در نمایشگاه CES 2017 معرفی شدند اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.