رنگ مورد علاقه دارندگان تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۶ را بشناسید

رنگ مورد علاقه دارندگان تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۶ را بشناسید

کم کم به انتهای سال ۲۰۱۶ می‌رسیم. وقت آن رسیده است که به برخی موضوعات در مورد طراحی و ظاهر تلفن‌های هوشمند در این سال بپردازیم. با آنکه رنگ‌های طلایی و مشکی براق روی برخی دیوایس‌های امسال به چشم خورد، اما برای بسیاری از تولید کنندگان، رنگ آبی، یک رنگ خاص و تک در سال ۲۰۱۶ بود. در این مطلب با ما همراه بوده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

آبی: رنگ مورد علاقه کاربران در سال ۲۰۱۶

از طراحی فوق العاده و با کیفیت آنر ۸ گرفته تا ظاهر جالب گلکسی S7 Edge و پیکسل، به نظر می‌رسد که رنگ آبی، رنگ مورد علاقه کاربران در سال ۲۰۱۶ بوده است.

بدنه با کیفیت و خوش ساخت آنر ۸ هوآوی با ترکیب شیشه در جلو و آلومینیوم در عقب، باعث شده تا یک دیوایس شیک با رنگ آبی را شاهد باشیم. آنر ۸ با رنگ Sapphire Blue یا آبی یاقوتی را می‌توان یک گجت شیک و جذاب در سال ۲۰۱۶ به حساب آورد.

رنگ Blue Coral یا آبی مرجانی گلکسی S7 Edge به تازگی در کشور آمریکا در دسترس قرار گرفته و به نظر می‌رسد که به عنوان یک رنگ خاص و جذاب، مورد توجه کاربران قرار گیرد. ظاهر شیک و تک رنگ آبی مرجانی با ظاهر متالیک و کناره‌های طلایی رنگ، زیبایی خاصی به گلکسی S7 Edge داده است.

ظاهر درخشان و آبی رنگ گوگل پیکسل و پیکسل XL، باعث شده تا این دیوایس بیشتر به یک اسباب بازی بچه‌گانه شباهت داشته باشد تا یک تلفن هوشمند مخصوص بزرگسالان! با توجه به این که این رنگ، یکی از رنگ‌های تشکیل دهنده لوگوی گوگل به شمار می‌رود، شاید در آینده‌ای نزدیک، باید منتظر رنگ‌های قرمز، زرد و سبز نیز برای گوگل پیکسل و پیکسل XL باشیم!

گلد و مشکی براق، در کورس با رنگ آبی

رنگ‌های گلد و مشکی براق نیز مخاطبان زیادی را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص دادند. رنگ گلد کم رنگ در بدنه آلومینیومی وان‌پلاس ۳T کمی خسته‌ کننده‌تر از رنگ گلد درخشان و براق گلکسی S7 است. اما نباید منکر این قضیه شویم که هر دو دیوایس، از طراحی باکیفیتی بهره می‌برند.

آخرین رنگ از گلکسی S7 Edge سامسونگ، یعنی Black Pearl حدود چند هفته پیش عرضه شد. بدون شک این رنگ مشکی براق، کاملا از بدنه آیفون ۷ با رنگ جت بلک کپی‌برداری شده است! تنها ایراد بزرگ این رنگ، خش‌پذیری فوق العاده بالای آن است.

رنگ مورد علاقه کاربران در سال ۲۰۱۷ کدام است؟

هوآوی میت ۹ می‌تواند یک مثال خوب برای رنگ‌های سال ۲۰۱۷ در تلفن‌های هوشمند باشد. این تلفن هوشمند در رنگ‌های زیر عرضه گشته است:

  • مشکی
  • نقره‌ای
  • گلد
  • سفید
  • قهوه‌ای (رنگ سورپرایز کننده)

رنگ قهوه‌ای متالیک این دیوایس، به نظر می‌آید که از ترکیب رنگ شکلاتی و گلد به دست آمده است و احتمالا یک رنگ گرم، لاکچری و جذاب برای سال ۲۰۱۷ به حساب خواهد آمد.

نوشته رنگ مورد علاقه دارندگان تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۶ را بشناسید اولین بار در پدیدار شد.