رونمایی لنوو از اسمارت‌فون میان‌رده K6 Enjoy با تراشه هلیو P22

پیش‌تر و از سال 2016 لنوو عضو جدیدی با نام K6 Enjoy را به اسمارت‌فون‌های سری K6 خود اضافه نموده است. K6 Enjoy با برخورداری از الگوی طراحی مشابه با هندست بزرگ‌تر لنوو Z5s، قابلیت‌های منطقی را با قیمت‌گذاری معقول در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

در بخش جلویی گوشی، نمایشگر 6.22 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720 در 1520 پیکسل و یک ناچ قطره‌ای شکل جهت استقرار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. پنل پشتی دستگاه نیز از سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک حسگر 12 مگاپیکسلی معمولی، لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

توان پردازشی لنوو K6 Enjoy توسط تراشه هلیو P22 ساخت مدیاتک به‌همراه 4 گیگابایت رم تامین می‌شود. یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی نیز انرژی موردنیاز را در اختیار این مجموعه قرار می‌دهد. بعلاوه دستگاه مجهز به 128 گیگابایت حافظه‌داخلی است که ظرفیت چشمگیری محسوب می‌شود؛ با این‌حال کماکان امکان ارتقا فضای ذخیره‌سازی از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز وجود دارد.

لنوو K6 Enjoy با رنگ‌های آبی یا مشکی و برچسب قیمتی 1398 یوان (185 یورو) روانه بازار می‌شود. نخستین فروش محدود این هندست از فردا آغاز خواهد شد.

نوشته رونمایی لنوو از اسمارت‌فون میان‌رده K6 Enjoy با تراشه هلیو P22 اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.