زیبا، سبک و البته قوی

سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 مدل جدید از نوت‌بوک‌های سری ۹ خود را با طراحی و عملکردهای بهینه شده رونمایی کرد. این نوت‌بوک‌ها مجهز به آخرین فناوری‌های روز دنیا با طراحی جذاب و بسیار سبک و امکانات ارتباطی تقویت شده، با کیفیت‌ترین نمایشگرها و یک لایه امنیتی ویژه، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند.
 
چشم‌نواز و کم‌وزن
سبک‌تر از انتظار: این نوت‌بوک‌های 13.3 اینجی با تنها ۸۱۰ گرم وزن عنوان سبک‌ترین نوت‌بوک بازار را به خود اختصاص داده‌اند. هیچ مشکلی برای حمل کردن و گشت‌‌و‌گذار با آنها وجود ندارد و می‌توان آنها را ترکیب کاملی از عملکرد خوب و قابل حمل بودن محصول دانست.
طراحی بهینه شده: نوت‌بوک‌های 13.3 و 15 اینچی سری ۹ سامسونگ از حاشیه‌های بسیار باریکی برخوردارند و طراحی فشرده آن، نمایشگر بزرگ‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
 
انعطاف: صفحه این نوت‌بوک‌ها تا ۱۸۰ درجه باز می‌شود که این موضوع باعث می‌شود نشان دادن مواردی مانند نمودار‌ها به همکاران یا دیدن تصاویر به همراه خانواده و دوستان آسان‌ و راحت باشد.
مقاومت: با وجود جنس بدنه یکپارچه براق و فناوری مقاومت بدنه (MAO) نوت‌بوک‌های سری ۹ دستگاه‌هایی مقاوم در برابر آسیب بدنه، ضربه وشوک حرارتی به حساب می‌آیند.
 
اتصال و عملکرد بهتر
عملکرد قدرتمند: علاوه بر زیبایی در طراحی، به قدرتمندی و کیفیت عملکرد هم در این نوت‌بوک توجه خاصی شده است. در ساخت این دستگاه‌‌ها، نسل هفتم پردازنده‌‌های  Core i7/i5 و حافظه داخلی و خارجی با سرعت بالا به کار رفته است.
 
ویژگی‌های اتصال: لپ‌تاپ‌های سری ۹ راه‌حل ‌منحصر به فردی برای اتصال یک به یک با دستگاه‌های دیگر از جمله تلفن‌های همراه هوشمند دارند. با وجود  PC Messageو PC Gallery کاربر می‌تواند همیشه و به راحتی به فایل‌ها، تصاویر و پیام‌های تلفن‌همراه خود خود در نوت‌بوک دسترسی داشته باشد.
 
شارژ سریع
عمر طولانی باتری: باتری نوت‌بوک‌های سری ۹ سامسونگ با یک بار شارژ کردن تا ۹ ساعت دوام می‌آورند که این زمان برای استفاده در یک روز کامل کاری یا در طول‌پرواز‌های طولانی، کافی است.
شارژ سریع: کاربر می‌‌تواند این نوت‌بو‌ک‌ها را در مدت زمان ۸۰ دقیقه به‌طور کامل یا با صرف تنها ۲۰ دقیقه، برای ۲.۱‌ ساعت استفاده شارژ کند.
 
درگاه USB-C: USB نوع C به کاربران این نوت‌بوک‌ها این امکان را می‌دهد که با شارژر تلفن همراه، نوت‌بوک خود را شارژ کنند و ارتباط این دستگاه‌ها با تلفن‌های همراه یا سایر دستگاه‌ها را برای انتقال داده، با سرعت بیشتری امکان‌پذیر است.
 
امنیت بیشتر
اهمیت فوق‌العاده امنیت باعث شده است که نوت‌بوک‌های سری ۹ مجهز به یک سنسور اثر انگشت باشند که با Windows Hello هم سازگار است و بدین ترتیب کاربر قادر است از طریق این سنسور به ویندوز 10- بدون وارد کردن رمز ورود- دسترسی داشته باشد.
 
تصویر همه جانبه
صفحه نمایش تمام HD شفاف: نوت‌بوک‌های سری 9 سامسونگ از یک صفحه نمایش شفاف تمام  HD با رنگ‌های درخشان و دقیق برخوردارند. صفحه نمایش RealView این امکان را به وجود می‌آورد که تصویر نمایش داده شده بسیار با کیفیت و روشنی صفحه بسیار بالا باشد و همچنین رنگ‌های تصویر بسیار واقعی و زاویه دید هم گسترده است. به علاوه کاربر می‌تواند روشنایی و شفافیت صفحه نمایش را با یک دستور میانبر ساده افزایش بدهد تا در روشنایی روز و زیر تابش مستقیم نور آفتاب مشکلی برای دیدن صفحه نوت‌بوک و کار کردن با آن وجود نداشته باشد.
ویدئو‌هایHDR : قابلیت نمایش محتوای ویدئویی HDR باعث می‌شود تماشای تصویر ویدئویی با کیفیت بیشتری همراه باشد.