ساعت هوشمند جدید فیت بیت به سنسورهای ال ای دی مجهز است!

ساعت هوشمند جدید فیت بیت به سنسورهای ال ای دی مجهز است!

ساعت هوشمند یکی از محصولاتی است که هر سازنده مشهوری یک خط تولید از آن را برای خود راه اندازی کرده است؛ فیت بیت هم یکی از این سازنده‌ها محسوب می‌شود.

چند روز پیش خبرهایی در مورد ساعت هوشمند جدید فیت بیت منتشر شد و به این ترتیب اطلاعاتی از این محصول در اختیار کاربران قرار گرفت. طبق اطلاعات منتشر شده این نسخه ارتقاء یافته مدل بلیز مجهز به بدنه آلومینیومی است و از بندهای قابل تعویض هم بهره می‌برد. فیت بیت گفته است که ساعت هوشمند جدیدش به یک نمایشگر رنگی، جی پی اس، سنسور تشخیص میزان ضربان قلب و قابلیت پرداخت وجه با استفاده از سیستم‌های وایرلس مجهز است و می‌تواند با یک بار شارژ ۴ روز فعال باقی بماند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط منابع خبری سازنده آمریکایی در ساخت این ساعت هوشمند ۳۰۰ دلاری از لامپ‌های قرمز رنگ ال ای دی استفاده کرده است تا محصولش بتواند از این طریق اطلاعات بیشتری را از بدن کاربر کسب کند و توانایی بهتری در ضبط اطلاعات مرتبط با بافت‌های بدن کاربر داشته باشد. به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این محصول منتشر می‌شود.

ساعت هوشمند

.

منبع: nextpowerup

مطلب ساعت هوشمند جدید فیت بیت به سنسورهای ال ای دی مجهز است! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.