سامسونگ ارز مجازی اختصاصی خود را توسعه می‌دهد

ارز مجازی سامسونگ

طبق گفته وبسایت کره‌ای CoinDesk، سامسونگ کار به روی بلاکچین اختصاصی خود را آغاز کرده است تا اولین ارز مجازی مختص به خود را عرضه کند.

این ارز مجازی بر پایه اتریوم ساخته خواهد شد و ابتدای امر حالت خصوصی داشته و پس از توسعه کامل‌تر آن دسترسی برای عموم آزاد خواهد شد.

این وبسایت با اشاره به یک منبع ناشناس که کاملا نسبت به وضعیت داخلی سامسونگ آگاه هست، اظهار داشت که این شرکت یک تیم اختصاصی تحقیق و توسعه را استخدام کرده است تا به روی توسعه شبکه بلاکچین کار کنند.

این منبع همچنین گزارش داده که سامسونگ در کنار توسعه سیستم ارز مجازی در حال راه‌اندازی زیرساخت‌های مناسب برای چند سرویس کاربردی دیگر در این زمینه است که هنوز خبر بیشتری در مورد آن‌ها در دسترس نیست.

از سال گذشته زمزمه ساخت کیف پول و فروشگاه مخصوص ارزهای مجازی در گوشی‌های گلکسی سامسونگ به گوش رسید و این شرکت نیز توسعه یک کیف پول مجازی برای گوشی Galaxy S10 را در فهرست برنامه‌های خود قرار داد.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ کیف‌پول رمزارز Blockhain KeyStore را برای معرفی سامسونگ‌کوین توسعه داده است؛ چرا که این اپلیکیشن با بیت‌کوین سازگار نیست.

ممکن است سوال بپرسید، چرا؟ پاسخ ما این است که این نرم‌افزار فقط با ارزهای اتریوم و مشتق‌شده از اتریوم کار می‌کند؛ یعنی رمزارزی که گفته می‌شود سامسونگ‌کوین هم برپایه آن است.

معرفی ارز مجازی توسط سامسونگ تقریبا قطعی به نظر می‌رسد که می‌تواند نوید بخش این باشد که با ارز مجازی با بنیه مالی خوبی روبه‌رو خواهیم شد که می‌تواند پشتیبانی خوبی از سوی کاربران فعال در بازار دریافت کند.

نوشته سامسونگ ارز مجازی اختصاصی خود را توسعه می‌دهد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.