سامسونگ از ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ گلف ادیشن رونمایی کرد

galaxy-watch سامسونگ از ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ گلف ادیشن رونمایی کرد

حدود دو ماه پیش بود که سامسونگ هم‌زمان با برگزاری رویداد “Unpacked” و معرفی گوشی گلکسی نوت 9، از ساعت هوشمند جدید خود با نام گلکسی واچ پرده‌برداری کرد. به تازگی نیز نسخه جدید این گجت پوشیدنی با نام گلکسی واچ گلف ادیشن معرفی شده که در ادامه معرفی نسخه گلف ادیشن اسمارت‌واچ‌های سامسونگ بوده است.

galaxy-watch-0 سامسونگ از ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ گلف ادیشن رونمایی کرد
نسخه استاندارد گلکسی واچ

گلکسی واچ را باید جانشین ساعت هوشمند Gear S3 و پایانی بر سری Gear دانست. سال گذشته نیز پس از معرفی این گجت پوشیدنی، شاهد معرفی نسخه جدیدی از آن با عنوان گلف ادیشن بودیم. اصولا نسخه گلف ادیشن با نمونه استاندارد از نظر فیزیکی تفاوتی ندارد اما سامسونگ در بخش نرم‌افزاری تغییراتی را ایجاد می‌کند.

برای نمونه می‌توان به بهره‌مندی نسخه گلف ادیشن از نرم‌افزار Smart Caddie اشاره کرد که مخصوص گلف‌بازهاست. این نرم‌افزار با همکاری Golfzon Deca توسعه داده شده و شامل حدود 60 هزار دوره و مسیر آموزشی از سراسر جهان است. به علاوه، این اپلیکیشن قادر است ضربات روانه شده توسط ورزشکاران را رهگیری کرده و سوابق و رکوردهای بازی گلف را ذخیره کند.

galaxy-watch-golf-edition-3 سامسونگ از ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ گلف ادیشن رونمایی کرد  galaxy-watch-golf-edition-2 سامسونگ از ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ گلف ادیشن رونمایی کرد  galaxy-watch-golf-edition-1 سامسونگ از ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ گلف ادیشن رونمایی کرد

برای مدل 42 میلی‌متری گلکسی واچ گلف ادیشن قیمتی حدود 360 دلار تعیین شده است. این در حالی است که مدل 46 میلی‌متری با قیمت حدود 370 دلار عرضه خواهد شد. قیمت‌های اعلام شده برای کاربران کشور کره جنوبی بوده و متاسفانه در خصوص قیمت و زمان عرضه این گجت در دیگر کشورها اطلاعاتی منتشر نشده است. اگر دوست یا اقوامی دارید که به بازی گلف علاقه زیادی دارند، گلکسی واچ گلف ادیشن می‌تواند هدیه خوبی برای غافل‌گیری آن‌ها باشد.

نوشته سامسونگ از ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ گلف ادیشن رونمایی کرد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.