سامسونگ اسمارت‌فون‌های سری گلکسی M را با ۳ عضو جدید به‌روز می‌کند

گلکسی M

پس از معرفی پرچمدار سری نوت، این‌بار نوبت به ارایه مشخصات فنی تلفن‌های میان‌رده جدید سامسونگ با نام گلکسی M21،M31 و M41 می‌رسد. به نظر می‌رسد که سامسونگ پس از تقویت ساختار میان‌رده‌های 2019 خود قصد حضور پرقدرت‌تری را در سال 2020 دارد. در روز‌های گذشته نیز اخبار موثقی از قرارگیری دوربین‌های بسیار باکیفیت در سری گلکسی A منتشر شده بود و امروز هم اخبار جدیدی از خانواده سری گلکسی M به گوش می‌رسد.

در ابتدای کار با گلکسی M21 شروع می‌کنیم؛ انتظار می‌رود که این تلفن از تراشه اگزینوس 9609 موجود برروی اسمارتفون موتورولا وان اکشن (Motorola One Action) به همراه یک رم 4 گیگابایتی استفاده کند. هم‌چنین در بخش دوربین دستگاه از یک لنز با کیفیت 24 مگاپیکسل و یک لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره گرفته می‌شود.

دومین تلفن این خانواده، یعنی گلکسی M31 از چیپست شرکت کوالکام با نام اسنپدراگون 665 در کنار رم 6 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. انتظار داریم که مجموعه دوربین سه‌گانه با یک لنز 48 مگاپیکسل برای سنسور اصلی، یک لنز الترا‌واید 12 مگاپیکسل و یک لنز تشخیص عمق 5 مگاپیکسل در بدنه پشتی دستگاه قرار بگیرد.

اسمارتفون سامسونگ گلکسی M30

شما را با سومین و برترین عضو این خانواده آشنا می‌کنیم. گلکسی M41 سامسونگ از چیپست اگزینوس 9630 همراه با یک رم 6 گیگابایتی برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کند. چیپست اگزینوس 9630 به عنوان جانشین اگزینوس 9610 عمل می‌کند و طبق گفته‌ها نیز برخی از تلفن‌های بعدی سری گلکسی A به این چیپست مجهز خواهند بود.

در بخش دوربین این دستگاه احتمال می‌رود که لنز اصلی 64 مگاپیکسلی همان سنسور جدید ISOCELL Bright GW1 باشد که مدتی پیش توسط سامسونگ معرفی شد. در کنار این لنز هم یک سنسور 12 مگاپیکسل التراواید و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

تا زمان معرفی و عرضه رسمی این تلفن‌ها نیز باید منتظر اطلاعات بیشتری از خانواده سری گلکسی M بمانیم.

نوشته سامسونگ اسمارت‌فون‌های سری گلکسی M را با 3 عضو جدید به‌روز می‌کند اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.