سامسونگ با انتشار یک آپدیت قابلیت اسکن سه‌بعدی گلکسی نوت ۱۰ پلاس را بهبود می‌بخشد

گلکسی نوت 10 پلاس

نقطه قوت اسمارتفون سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس دوربین آن است. اما ماژول ToF دوربین این دستگاه نیز طرفداران زیادی دارد. این ماژول، نقشه‌برداری و اسکن سه‌بعدی از سطح اشیا را ممکن می‌کند. به وسیله این قابلیت می‌توان اشیا را از زوایای مختلف اسکن کرد تا یک مدل 360 درجه از آن‌ها را در اختیار داشته باشیم.

اما اسکن‌های سه‌بعدی حاصل از ماژول ToF گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ دارای فرم ایده‌آل نیستند و خطاهای مختلفی در نرم‌افزار دوربین باعث رنجش کاربران می‌شود. سامسونگ نیز با انتشار جدیدترین آپدیت خود برای این تلفن حالت “Person Mode” را به نرم‌افزار گوشی اضافه کرد تا تجربه کاربری با آن بهبود پیدا کند.

با اضافه شدن این حالت بسته به سلیقه خود می‌توانید دو گزینه Person و Thing را برای اسکن سه‌بعدی اشیا انتخاب کنید تا اسکن‌های حاصل شده بهتر از قبل باشند.

افرادی که مایل به استفاده از نسخه بهبودیافته نرم‌افزار اسکن سه‌بعدی سامسونگ هستند، می‌توانند این نرم‌افزار را از طریق گلکسی استور آپدیت کنند.

نوشته سامسونگ با انتشار یک آپدیت قابلیت اسکن سه‌بعدی گلکسی نوت 10 پلاس را بهبود می‌بخشد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.