سامسونگ برای استفاده از دوربین‌های دوگانه آماده است!

 

چندی پیش شایعه شده بود که اپل و سامسونگ در حال کار بر روی دوربین‌های دوگانه در اسمارت فون‌ها هستند. تازه‌ترین اخبار حاکی از آن است که سامسونگ کار بر روی فناوری مربوط به این موضوع را به اتمام رسانده است و احتمالا جدیدترین پرچم‌دارش را با آن به بازار عرضه خواهد کرد.

samsung-sign-bgr

اما اخبار واصله حاکی از آن است که این دوربین‌های دوگانه قطعا به‌زودی بر روی یکی از محصولات سامسونگ عرضه می‌شود، اما این رویداد پس از معرفی گلکسی S7 اتفاق خواهد افتاد.

راه اندازی این دوربین‌های جدید سامسونگ قطعا تا پایان سال جاری میلادی رخ می‌دهد، هرچند منابع معتبر می‌گویند که بزرگ‌ترین تولید کننده اسمارت فون در جهان، می‌خواهد شیرینی این اتفاق را ابتدا بر روی دیگر محصولاتش تجربه کند و ناگهان بلایی بر سر پرچم‌دار جدیدش نیاید! شاید میخواهد از تجربه کمپانی اچ‌تی‌سی بهره گیرد!

دوربین دوگانه نه تنها قیمت نهایی اسمارت فون را بالا می‌برد، بلکه جای بیشتری را نیز اشغال می‌کند! حال سامسونگ باید فکری نیز به حال طراحی‌اش کند تا بتواند دو دوربین را در محصولات جای دهد و البته از زیبایی آن‌ها نیز نکاهد.

با رونمایی ال‌جی از V10 با دو دوربین در جلو، علاقه‌مندان به ثبت تصاویر سلفی قطعا به سوی این محصول روی می‌آورند. شاید این اتفاق بتواند کمی بازار S7 را تحت تاثیر قرار دهد. به همین علت سامسونگ باید هزچه سریع‌تر فکری به حال جدیدترین پرچم‌دارش کند.

نوشته سامسونگ برای استفاده از دوربین‌های دوگانه آماده است! اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.