سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت گیر ۳۶۰ را اعلام کرد

سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت گیر 360 را اعلام کرددوربین گیر ۳۶۰ سامسونگ یک ماه پیش به صورت رسمی رونمایی شد ولی تا امروز تاریخ عرضه و قیمت این دوربین سامسونگ، مشخص نبود. بالاخره امروز سامسونگ در رویداد آنپک خود در نیویورک، علاوه بر معرفی گلکسی نوت ۷، اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و زمان در دسترس بودن دوربین گیر ۳۶۰ درجه خود، بیان کرد.

از قرار معلوم دوربین گیر ۳۶۰ درجه ی سامسونگ ۱۹ آگوست(۲۹ مرداد ماه) برای فروش به قیمت ۳۴۹ دلار در دسترس خواهد بود.

اگر با این دوربین آشنایی ندارید باید بگوییم که دوربین گیر ۳۶۰ درجه ی سامسونگ یک گوی سفید است که دو دوربین در طرفین دارد. هر کدام از این دوربین ها ویدئو ها و یا تصاویر ۱۸۰ درجه ثبت می کنند و نتیجه به طور خودکار یک ویدئو یا عکس ۳۶۰ درجه خواهد بود.

گیر ۳۶۰ مجهز به دو سنسور دوربین ۱۵ مگاپیکسلی CMOS است، همچنین دو لنز فیش آی با گشادی دیافراگم f/2.0 دارد. ویدئوهای ضبط شده با این دوربین با کیفیت تصویر ۳۸۴۰ در ۱۹۲۰ پیسکل و ۳۰ فریم در ثانیه است. در هنگام استفاده از دو لنز نتیجه یک تصویر با سنسور ۳۰ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین گفتنی است که این دوربین در هر دو حالت دو لنز و تک لنز قابل استفاده است. در ساختار گیر ۳۶۰ وای فای، بلوتوث و همچنین NFC تعبیه شده است. حالب است بدانید که این دوربین از درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی به ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز پشتیبانی می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت گیر ۳۶۰ را اعلام کرد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.