سامسونگ تاکنون ۱٫۳ میلیون دستگاه گلکسی S8 را در کره به فروش رسانده است

سامسونگ تاکنون 1.3 میلیون دستگاه گلکسی S8 را در کره به فروش رسانده است

به‌تازگی موسسه The Investor گزارشی را منتشر کرده که مطابق آن سامسونگ توانسته است تاکنون 1.3 میلیون دستگاه گلکسی S8 را در کره جنوبی به فروش برساند. سامسونگ دو پرچم‌دار جدید خود را در تاریخ 21 آوریل به‌صورت رسمی عرضه کرد و گفته می‌شود از آن تاریخ تاکنون تعداد 1.3 میلیون دستگاه گلکسی S8 و S8 پلاس تنها در کشور مادری این کمپانی به‌فروش رسیده است. این به‌معنای فروش روزانه 11 تا 12 هزار دستگاه است که رکوردی جدید از استقبال از پرچم‌داران در این کشور محسوب می‌شود.

با توجه به فروش موفقیت‌ آمیز گلکسی S8 و S8 پلاس، گزارش منتشر شده در تاریخ 26 ژوئن افزایش قابل‌توجه ارزش سهام سامسونگ را نشان می‌دهد؛ قیمت سهام این کمپانی به 2.41 میلیون وون معادل 2123 دلار رسیده است. بااین‌حال با توجه به نزدیک شدن به معرفی آی‌فون 8، انتظار می‌رود فروش این دو پرچم‌دار به‌زودی کاهش پیدا کند. البته مطابق گفته این گزارش، سامسونگ قصد دارد با معرفی رنگ‌های جدید از گلکسی S8، محبوبیت این پرچم‌دار را برای مدت زمان بیشتری حفظ کند. این رویه پیش‌تر نیز توسط سامسونگ به‌کار گرفته شده است، انتظار می‌رود این کمپانی در ماه جولای دو نسخه جدید با رنگ‌های آبی Coral و صورتی را روانه بازار کند. همچنین این کمپانی به‌زودی نسخه‌های بازسازی شده گلکسی نوت 7 را تحت عنوان گلکسی نوت FE عرضه خواهد کرد.

یکی‌دیگر از محصولات مورد انتظار سامسونگ، گلکسی نوت 8 بوده که زمان زیادی به رونمایی آن باقی نمانده است. اگر گزارش‌ها صحت داشته باشند، این کمپانی پرچم‌دار خود را در ماه آگوست معرفی خواهد کرد تا بدین ترتیب بتواند با پرچم‌داران جدید اپل رقابت کند. گلکسی نوت 8 از نظر ابعادی کمی بزرگ‌تر از گلکسی S8 پلاس خواهد بود و با قابلیت‌های جدیدی همراه می‌شود که اکثر آن‌ها وابسته به قلم S Pen خواهند بود. از آن‌جایی‌که مطابق شایعات طراحی آی‌فون جدید به‌صورت بدون حاشیه خواهد بود، رقابت سه پرچم‌دار سامسونگ با دستاورد تازه کوپرتینویی‌ها بسیار هیجان‌انگیز است.

نوشته سامسونگ تاکنون 1.3 میلیون دستگاه گلکسی S8 را در کره به فروش رسانده است اولین بار در پدیدار شد.