سامسونگ توقف تولید اسمارت‌فون‌های سری گلکسی نوت خود را رسما تائید کرد!

هفته گذشته یک خبرچین مشهور با نام Ice Universe ادعا کرد که سامسونگ مدل جانشین گلکسی نوت 20 اولترا؛ یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی سال 2020 را عرضه نخواهد کرد. اکنون گزارش منتشر شده توسط یکی از رسانه‌های کره‌ای با نام Aju News خاطرنشان می‌کند که سامسونگ برنامه‌های خود برای توقف تولید سری گلکسی نوت را رسما موردتائید قرار داده است. بر اساس ادعای این گزارش کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته تا تولید سری گلکسی نوت را متوقف نماید؛ چرا که غول کره‌ای به‌دنبال افزودن قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen به سری گلکسی S و گلکسی Z خود است.

بر اساس اعلام وبسایت Aju News شرکت سامسونگ تصمیم گرفته تا مدل جانشین گلکسی زد فولد 2 را در ماه ژوئن سال آینده عرضه نماید. این گوشی تاشو علاوه بر پشتیبانی از قلم S Pen احتمالا از فناوری دوربین زیر نمایشگر نیز بهره‌برداری خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی زد فولد 3 از دومین نسل شیشه فوق‌العاده باریک (UTG) بهره‌برداری خواهد کرد. مقاومت بالای این ماده مانع از خراشیدگی نمایشگر حین استفاده از قلم S Pen خواهد شد. همچنین سامسونگ به منظور ارائه تجربه واقعی نمایشگر تمام‌صفحه در گلکسی زد فولد 3 بر روی ایده سفارشی دوربین زیر نمایشگر کار می‌کند. با این‌حال در صورت عدم تامین معیارهای کیفی سامسونگ در بخش دوربین و نمایشگر احتمالا غول کره‌ای از به‌کارگیری فناوری دوربین زیر نمایشگر صرفنظر خواهد کرد. در ابتدای امر اعلام شد که سامسونگ به‌دنبال افزودن ماژول دوربین پاپ‌آپ به گلکسی زد فولد 3 است؛ اما احتمالا به‌دلیل عدم اطمینان از دوام این ماژول از به‌کارگیری آن صرفنظر نموده است.

گلکسی S21 اولترا نخستین پرچم‌دار سال 2021 شرکت سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen به‌شمار خواهد رفت. این اسمارت‌فون احتمالا در اواسط ماه ژانویه معرفی خواهد شد.

نوشته سامسونگ توقف تولید اسمارت‌فون‌های سری گلکسی نوت خود را رسما تائید کرد! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.