سامسونگ طراحی گلکسی S9 را آغاز کرد

سامسونگ طراحی گلکسی S9 را آغاز کرد

اگرچه هنوز به طور رسمی حتی پیش فروش دو پرچمدار جدید سامسونگ آغاز نشده، با این حال طبق اخباری که از کره جنوبی منتشر شده سامسونگ مراحل اولیه طراحی گلکسی S9 را آغاز کرده است.

طبق گزارشاتی که از برخی منابع مرتبط با صنعت منتشر شده، تیمی از شرکت سامسونگ از اواخر ماه مارس کار برروی پنل نمایشگر گلکسی S9 را آغاز کرده‌اند. در صورت درست بودن این گزارش، سامسونگ نسبت به زمانبندی سال گذشته خود ۶ ماه پیش افتاده است. در این گزارش همچنین به فرایند کنترل کیفی سفت و سخت سامسونگ در طراحی این گوشی اشاره شده، سامسونگ این سیاست را پس از افتضاح به بار آمده از سوی نوت ۷ اتخاذ کرده است.

یکی از منابع ناشناس دیگر اینگونه گزارش می‌دهد:

از ماه گذشته گروهی کار روی طراحی نمایشگر گلکسی S9 را آغاز و قصد دارند تا اواسط آوریل نمونه‌هایی از آن را تولید کنند. به نظر می‌رسد یک ماه پس از شروع طراحی نمایشگر، کار طراحی و ساخت دیگر اجزای کلیدی این گوشی هوشمند از جمله ماژول‌های آن شروع شود.

اگرچه هنوز صحبت در مورد جزییات و ویژگی‌های گلکسی S9 کمی زود به نظر می‌رسد اما احتمالا این پرچمدار در دو مدل ۵.۸ و ۶.۲ اینچی عرضه خواهد شد.

در این گزارشات همچنین در مورد گلکسی نوت ۸ نیز شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا این گوشی هوشمند دارای بزرگترین نمایشگر در بین گوشی‌های رده بالای سامسونگ خواهد بود. ظاهرا این گوشی با نمایشگر ۶.۳۲ اینچی و به همراه حسگر اثر انگشت در پایین جلوی نمایشگر عرضه خواهد شد. با این حال به گفته سامسونگ موبایل این گوشی هوشمند تا قبل از پایان سال جاری رونمایی خواهد شد.

نوشته سامسونگ طراحی گلکسی S9 را آغاز کرد اولین بار در پدیدار شد.