سامسونگ مهم‎ترین مشکل صنعت تلویزیون را حل کرد

 
دنیای سرگرمی‌های خانگی حالا و با ظهور تلویزیون‌هایی با قابلیت پخش تصاویر کاملا فراگیر، متحول شده است. داشتن تصویری با رنگ و کیفیت عالی امروز بسیار ساده شده است. تلویزیون‎های پیشرفته امروزی نه تنها تجربه ما را از تماشای فیلم و بازی متحول کرده‌اند بلکه تجربه تصویر 360 درجه و سینمایی را نیز به سطحی جدید ارتقا داده است. 
 
اما وقتی تلویزیون شما نتواند انتظارتان از یک تصویر بی‎مانند و پیشرفته را برآورده کند، دیگر تماشای فیلم و سریال‎های مورد علاقه‎مان به اندازه کافی جذاب نخواهد بود. اما شاید مهمترین مسئله اعتماد به برندهایی باشد که در ایجاد تحول در صنعت تلویزیون پیشگام بوده‌اند. 
 
AV - Soothing the Burn-in How Samsung Solves Our Most Persistent TV - Pic2.jpg
 
یکی از مشکلاتی که تاثیر منفی بر تجربه شما از تماشای تلویزیون می‎گذارد، حک شدن تصویر روی صفحه یا پیکسل سوختگی است. این مشکل به دلیل پخش یک تصویر ثابت برای مدتی طولانی روی تلویزیون به وجود می‎آید. مثلا چیزی مانند لوگوی شبکه یا بخش ثابت تصویر بازی که بعد از خاموش شدن تلویزیون یا تغییر شبکه هم روی صفحه باقی می‏ماند و بعد از مدتی غالبا بصورت دائم در گوشه تصویر جا خوش می‏کند. 
سامسونگ که در ۱۳ سال گذشته پیشتاز صنعت تلویزیون بوده است به خوبی با مشکل پیکسل سوختگی، دلایل به وجود آمدن آن و تاثیر آن بر تجربه دیداری شما آشنایی دارد. هرچند این مشکل عموما به تلویزیون‎های لامپی قدیمی برمی‎گردد اما حتی در برخی از فناوری‎های پیشرفته امروز دنیای تلویزیون هم وجود دارند. اما خوشبختانه  سامسونگ راه آن را در اختیار دارد.
 
سامسونگ با معرفی نسل جدید تلویزیون‎های QLED در همه عرصه‎ها تحول ایجاد کرد و یکی از آنها حل مشکل پیکسل سوختگی بود. سری QLED سامسونگ نه تنها به دلیل حل کامل مشکل پیکسل سوختگی، بلکه به خاطر انواع نوآوری‎ها، توانست جایگاه این شرکت را به عنوان رهبر صنعت تلویزیون تثبیت کند. 
تلویزیون‎های QLED سامسونگ با برطرف کردن مشکل پیکسل سوختگی توانستند تجربه‎ای بسیار جذاب از تماشای تلویزیون را از بازی تا فیلم، برای مصرف‌کنندگان فراهم کنند. 
اما راز دوام تلویزیون‎های QLED سامسونگ در استفاده از فناوری غیرارگانیک کوانتوم دات است. برخلاف فناوری‏های دیگر، که از پیکسل‎های ارگانیک و مستقل استفاده می‎کنند و به این معنی است که هر  پیکسل طول عمر متفاوتی دارد، کوانتوم دات‎ها به مرور زمان فرسوده نمی‏شوند. به این ترتیب، QLEDها کیفیت تصویر عالی خود را در تمام دوره استفاده کاملا حفظ می‎کنند. 
در زمینه نوآوری برای آینده تلویزیون، دو حوزه اصلی وجود دارد. اول، نوآوری در استانداردها برای تضمین آنکه محصولات بتوانند ارزش معناداری در زندگی کاربران ایجاد کنند. دوم، تضمین آنکه با وجود حل تمام مشکلات فناوری‎های امروز دنیای تلویزیون، هیچ خللی در آن تجربه فراگیر و کامل از تصویر ایجاد نشود. تلویزیون‎های QLED سامسونگ برای استفاده‎های طولانی مدت امروز ساخته شده اند. چه در حال لذت از بازی‌هایی با گرافیک سنگین باشید یا ساعت‎های طولانی را به تماشای سریال‎های موردعلاقه‏تان بگذرانید، در هر حالتی QLED سامسونگ تصویر را با کیفیتی عالی به شما ارائه خواهد کرد. 
 
مصرف کنندگان امروز دیگر  به محصولات رده دوم رضایت نمی‌دهند و تنها به دنبال بهترین هستند، مخصوصا وقتی پای کیفیت تصویر و ماندگاری تلویزیون در میان باشد. صنعت امروز نیازمند نوآوری‎های معنادار است تا مصرف کنندگان مجبور نباشند خود را با محصولی راضی کنند که نمی تواند تجربه کاملی از لذت تماشا را برای شما فراهم کند.