سامسونگ پی را بر روی گلکسی نوت۵ یا گلکسی اس۶ اج فعالسازی کنید و یک هدیه ی رایگان از سامی دریافت کنید

سامسونگ پی. سامسونگ پی را بر روی گلکسی نوت۵ یا گلکسی اس۶ اج فعالسازی کنید و یک هدیه ی رایگان از سامی دریافت کنید

از آنجا که سامسونگ پی (Samsung Pay) از خرده فروشان با NFC بر اساس سیستم های POS پشتیبانی می کند، و آنها از انتقال امن مغناطیسی (MST) استفاده می کنند، به همین دلیل حدود ۹۰ درصد از خرده فروشان جهان می توانند این سرویس پرداخت تلفن همراه را اداره کنند. MST با هر خرده فروشی که از دستگاه کارت خوان استفاده می کند، کار می کند و این بدان معنی است که سامسونگ پی بر خلاف اندروید پی و اپل پی تقریبا در همه جا کار می کند.

سامسونگ به کسانی که با استفاده از سامسونگ گلکسی نوت۵ یا سامسونگ گلکسی اس۶ اج حداقل یک کارت اعتباری به سامسونگ پی اضافه می کنند یک هدیه ی رایگان ارائه می دهد. با فعالسازی سرویس پرداخت موبایل بر روی هر گوشی با یک کارت اعتباری، سامی برای شما یک پوشش تاشوی رایگان  یا یک شارژر بی سیم رایگان ارسال می کند. این معامله ۱۱ اکتبر به پایان می رسد.

هنگامی که یک کارت را فعالسازی کردید، برای مطالبه ی جایزه ی خود، در قسمت بالای صفحه و گوشه ی سمت راست صفحه نمایش بر روی لینک “more” (بیشتر) کلیک کنید. بر روی “announcements” یا همان اطلاعیه تپ کنید و سپس بر روی “Samsung Pay Activate Offer” ضربه بزنید. در حال حاضر تنها کارتهایی که با سامسونگ پی سازگار می باشند، امریکن اکسپرس، بانک مرکزی امریکا، سیتی کارت یا کارت بانک ایالات متحده می باشد.

دسترسی به سامسونگ پی در کره ی جنوبی از اواخر ماه آگوست آغاز شد و این سرویس در طول ماه اول از عملکرد خود در بیش از ۳۰ میلیون دلار از معاملات استفاده شد. این سرویس در ۲۸ سپتامبر در ایالات متحده راه اندازی شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته سامسونگ پی را بر روی گلکسی نوت۵ یا گلکسی اس۶ اج فعالسازی کنید و یک هدیه ی رایگان از سامی دریافت کنید اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.