سامسونگ گلکسی‌ نوت ۱۰ پرو احتمالا با یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد

تنها خبر منتشر شده پیرامون هندست قدرتمند گلکسی‌نوت 10 پرو این است که ظاهرا این گجت همراه با نسخه معمولی گلکسی‌نوت 10 عرضه خواهد شد. با این‌حال اطلاعات لو رفته امروز، جزئیات جدیدی از این اسمارت‌فون را روشن می‌کند.

ظاهرا تصویری از باتری این گوشی به‌صورت آنلاین منتشر شده که از ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعتی آن حکایت دارد. به بیان دقیق‌تر ظرفیت این باتری در مقایسه با نمونه به‌کارگیری شده در هندست نسل قبلی گلکسی‌نوت 9 حدودا 500 میلی‌آمپرساعت بیش‌تر است. با بررسی دقیق‌تر باتری می‌توان شماره مدل EB-BN975ABU را بر روی آن مشاهده کرد. این شناسه می‌تواند با شماره مدل SM-N975 متعلق به گوشی گلکسی‌نوت 10 پرو مرتبط باشد.

با این‌حال هنوز هیچ چیز تایید نشده و چنین خبری برای نخستین بار منتشر شده است. بهره‌گیری سامسونگ از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا هندست فعلی گلکسی S10 5G نیز مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی است. چنین ظرفیتی برای باتری به‌نوعی اقتصادی بوده و احتمالا برای تامین انرژی موردنیاز نسخه پرو کفایت خواهد کرد.

نوشته سامسونگ گلکسی‌ نوت 10 پرو احتمالا با یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.