سامسونگ گلکسی اس ۷ اج برنده جایزه GSMA شد؛ بهترین گوشی سال ۲۰۱۶

سامسونگ گلکسی اس 7 اج برنده جایزه GSMA شد؛ بهترین گوشی سال 2016
قطعا یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ میلادی که توسط سامسونگ روانه بازار جهانی شد، سامسونگ گلکسی اس ۷ اج، پادشاه سری کهکشانی شرکت سامسونگ است. این تلفن هوشمند پس از کسب موفقیت‌های فراوان حالا که در آستانه خداحافظی با بازار و جایگزین شدن با گلکسی S8 است، توانسته تا جایزه بهترین گوشی سال از نگاه اعضای انجمن GSMA در مراسم سالانه “Global Mobile Awards” در نمایشگاه MWC 2017 را به خود اختصاص دهد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به موفقیت جدید گلکسی اس ۷ اج نگاهی داشته باشیم.

گوشی اندرویدی و بالارده شرکت سامسونگ، گلکسی اس ۷ اج عنوان بهترین گوشی ساخته شده توسط سامسونگ در سال ۲۰۱۶ میلادی را کسب کرد. این گوشی حتی پس از اتفاقات تلخ و ناگوار برای گلکسی نوت ۷ توانست بازوی محرک این شرکت بزرگ باشد و بتواند با فروش بالا و کسب موفقیت‌های پی در پی به عنوان یکی از برترین‌های این شرکت نام خود را جاودانه کند.

گلکسی اس ۷ اج که در دو نسخه با پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ و پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۸۹۰ راهی بازار شد، حالا به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا را نیز دریافت کرده و همچنان یکی از محبوب‌های بازار جهانی است. این گوشی در کنگره جهانی موبایل توانست در میان رقبای سرسخت، جایزه GSMA را به دلیل عملکرد و توان پردازشی فوق العاده، طراحی و دوربین قدرتمند به دست آورد و خود را به عنوان بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۶ معرفی کند.

آقای جونهو پارک، معاون رییس بخش استراتژی محصولات جهانی شرکت سامسونگ اعلام کرده است که تمام برنامه‌های این کمپانی در جهت پیشرفت و برآورده کردن نیازهای کاربرانش خواهد بود.

در هر صورت جایزه اخیر سامسونگ گلکسی اس ۷ اج، پادشاه سری کهکشانی شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۶ میلادی دوباره جان و اعتباری جدید به سامسونگ داده است تا خریداران و دوست‌داران این شرکت از اتفاقات و مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ دور شوند.

گفتنی است که باید طی چند هفته آینده منتظر رونمایی از پرچمدار آینده سری کهکشانی شرکت کره‌ای سامسونگ، گلکسی اس ۸ (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس ۸ پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) باشیم.

.

منبع: sammobile

نوشته سامسونگ گلکسی اس ۷ اج برنده جایزه GSMA شد؛ بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.