سامسونگ گلکسی واچ ۲ را به ۵G مجهز می‌کند

سامسونگ گلکسی واچ 2

اگر چه کمتر از یک سال از معرفی جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ می‌گذرد اما به نظر می‌رسد این شرکت در حال کار روی یک گجت پوشیدنی جدید است و بنابر شایعات سامسونگ به دنبال تولید گلکسی واچ 2 مجهز به 5G است.

اطلاعات منتشر شده توسط SamMobile مشخص می‌کند که سامسونگ در حال آماده سازی دو نسخه جدید از گلکسی واچ 2 است که یکی نسخه wifi و دیگری LTE است. اما به نظر می‌رسد یک نسخه مخصوص دیگری نیز وجود داشته باشد که فقط در آمریکا عرضه خواهد شد و از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که گلکسی واچ 2 همانند نسل قبلی‌اش مجهز به 4 گیگابایت رم خواهد بود. اما مهم‌ترین نکته درباره آن بازگشت حاشیه دوار و قابل چرخش به این محصولات است که اتفاق خبری خوب به نظر می‌رسد چرا که باعث می‌شود ساعت‌های هوشمند سامسونگ از سایر اسمارت‌ واچ‌های موجود در بازار متفاوت باشند.

تلاش برای ضربه زدن به روی آیکون‌های کوچک در نمایشگر ساعت‌های هوشمند احتمالا برای بسیاری سخت بوده اما سامسونگ بهترین راه را برای حل این مشکل پیدا کرده و با استفاده از نمایشگر چرخشی به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی گزینه‌های مورد نظر خود در منو را انتخاب کند.

انتظار می‌رود که سامسونگ Galaxy Watch 2 را حداقل در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی به بازار عرضه کند. درباره قیمت و زمان عرضه این اسمارت واچ اطلاعی در دست نیست اما احتمالا و بنا به تجربه‌های قبلی، احتمالا سامسونگ از ساعت هوشمند خود همراه با گلکسی نوت 10 رونمایی خواهد کرد.

نوشته سامسونگ گلکسی واچ 2 را به 5G مجهز می‌کند اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.