سامسونگ گلکسی A01 Core تاییدیه NBTC را دریافت کرد

اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A01 Core برای اولین بار اواخر ماه گذشته در Google Play Console و اسناد Bluetooth SIG رویت شد. ما سپس شاهد منتشر شدن رندرهای رسمی آن بودیم و حالا نیز سازمان NBTC تایلند آن را تایید کرده است.

طبق معمول، بانک داده‌های NBTC اطلاعات زیادی را درباره مشخصات گلکسی A01 Core ارایه نکرده است، به‌جز اینکه وجود عبارت ‘DS’ در شماره مدل آن نشان دهنده دو سیم‌کارته بودن دستگاه است.

ما براساس گزارش‌های قبلی می‌دانیم که گلکسی A01 Core دارای یک نمایشگر ۵.۱ اینچی 720p خواهد بود و از یک چیپست قدیمی هشت هسته‌ای MT6739WW  مدیاتک بهره خواهد برد. البته برای ما معلوم نیست که این چیپست قدیمی که از نظر فنی از بلوتوث 4.1 پشتیبانی می‌کند، چگونه توانسته تاییدیه بلوتوث 5.0 را دریافت کند، اما احتمال اینکه اشتباهی در یکی از اسناد تاییدیه رخ داده باشد وجود دارد. براساس گمانه‌زنی‌ها، گلکسی A01 Core دارای یک ۱ گیگابایت رم خواهد بود و سیستم‌عامل اندروید 10 را اجرا خواهد کرد.

هنوز معلوم نیست که این هندست دقیقا در چه تاریخی معرفی خواهد شد اما با توجه به تاییدیه‌های اخیر می‌توان حدس زد که ما در حال نزدیک شدن به این اتفاق هستیم.

نوشته سامسونگ گلکسی A01 Core تاییدیه NBTC را دریافت کرد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.