سامسونگ گلکسی A60 و M40 آپدیت اندروید ۱۰ را احتمالا زودتر از موعد دریافت خواهند کرد

سامسونگ مسلما در رابطه با عرضه آپدیت‌های OneUI 2.0 و اندروید 10 موفق عمل کرده است. البته ما نمی‌توانیم تایید کنیم یا انتظار داشته باشیم که همه دستگاه‌های شرکت، این به‌روزرسانی‌ها را زودتر از موعد تعیین‌شده دریافت کنند، اما ظاهرا الگوی مشخصی در حال شکل گرفتن است. گوشی‌های گلکسی M20 و M30 در هند از ماه ماه دسامبر 2019 شروع به دریافت آپدیت‌ها کردند و چند روز پیش هم مشخص شد که گلکسی M30s در حال اخذ تاییدیه جدید وای‌فای برای اندروید 10 است.

به نظر می‌رسد که این شرایط دقیقا برای گلکسی A60 و M40 هم تکرار خواهد شد. این دو هندست به‌ترتیب برای دریافت به‌روزرسانی اندروید 10 در ماه‌های آوریل و مارس امسال برنامه‌ریزی شده‌اند. البته این موضوع، باتوجه به اینکه هر دو دستگاه دارای سخت‌افزارهای تقریبا یکسانی هستند، کمی عجیب به نظر می‌رسد. با این‌حال، به‌تازگی مشخص شده است که این دو هندست در حال انجام کارهای ادارای برای اخذ تاییدیه جدید وای‌فای هستند و همانطور که می‌دانید دریافت این گواهینامه معمولا به معنای نزدیک بودن زمان عرضه آپدیت است.

در مورد مشخصات گلکسی A60 و M40 هم اگر به‌طور خلاصه بخواهیم بگوییم باید به نمایشگر ۶.۳ اینچی PLS TFT، چیپست اسنپ‌دراگون 675، رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۵ واتی و یک دوربین سه‌گانه ۳۲/۸/۵ مگاپیکسلی در پشت آن‌ها اشاره کنیم.

نوشته سامسونگ گلکسی A60 و M40 آپدیت اندروید 10 را احتمالا زودتر از موعد دریافت خواهند کرد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.