سامسونگ گلکسی A71 در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شد

بسیاری از کاربران منتظر اعلام جزئیات بیش‌تر پیرامون اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A70s هستند و بر اساس اخبار منتشر شده این هندست با برخی اصلاحات جزئی نسبت به گلکسی A70 عرضه خواهد شد. اما اکنون دستگاه جدیدی که ظاهرا گلکسی A71 نام دارد؛ در وب‌سایت گیک‌بنچ ظاهر شده و به برخی مشخصات کلیدی آن نیز اشاره شده است.

گلکسی A71 از شماره مدل SM-A715F برخوردار است و بر اساس اطلاعات فهرست، این هندست همانند گلکسی A70 از تراشه اسنپ‌دراگون 675 و 8 گیگابایت رم بهره می‌گیرد. از گذشته، رویکرد گیک‌بنچ در زمینه اعلام اسامی پردازنده‌ها سردرگم کننده بوده است و این‌بار نیز مشخص نیست که گلکسی A71 از تراشه‌ای مشابه گوشی نسل قبلی خود بهره‌برداری نماید. به‌هرحال هندست فوق در تست‌های پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازات 2540 و 7081 را کسب کرد. این نتایج در مقایسه با فهرست گیک‌بنچ گلکسی A70s اندکی بهتر هستند؛ بنابراین به‌کارگیری یک تراشه اسنپ‌دراگون سری 7 نیز امری محتمل خواهد بود.

از جنبه سخت‌افزاری نیز گوشی با برند جدید اندروید 10 و احتمالا همراه با ورژن جدید رابط کاربری One UI عرضه خواهد شد. گزارش پیشین ادعا می‌کند که گلکسی A71 در فصل بهار سال 2020 و همراه با اسمارت‌فون گلکسی A91 روانه بازار می‌شود؛ لذا تا آن موقع هنوز زمان نسبتا زیادی باقی‌مانده است.

نوشته سامسونگ گلکسی A71 در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.