سامسونگ گلکسی M10s با نمایشگر AMOLED، دوربین اولترا واید و شارژ سریع در راه است

گلکسی M10

سامسونگ گلکسی M10s در لیست Android Enterprise رویت شده است و یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و حافظه بیشتر در مقایسه با گلکسی M10 فعلی دارد. همچنین یک برگه راهنمای کاربران نیز در مورد آن لو رفته که جزییات بیشتری را آشکار می‌کند.

گلکسی M10s یک نمایشگر ۶.۴ اینچی آمولد خواهد داشت که بزرگ‌تر از پنل ۶.۲۲ اینچی LCD گوشی M10 است. رزولوشن آن احتمالا همان +720p خواهد بود، اما هندست، مجهز به یک اسکنر اثر انگشت در پشت خود گردیده است.

پیش از این، وب‌سایت گیک‌بنچ در مورد آن به یک چیپست سریع هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۵ که دو تا از هسته‌های آن Cortex-A73 هستند (در مقایسه با چیپست اگزینوس ۷۸۷۰ گلکسی M10) و همچنین یک پردازنده گرافیکی مدرن Mali-G71 MP2 اشاره کرده است. چیپست مذکور، با حافظه بیشتری کار خواهد کرد بطوریکه رم و حافظه داخلی آن به جای 2/16 گیگابایت M10 حالا 3/32 گیگابایت شده است. برگه راهنمای کاربران نشان می‌دهد که گلکسی M10s مانند M10 یک دوربین دوگانه با لنزهای واید و اولترا واید خواهد داشت و از Live Focus هم پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی M10s

انتظار می‌رود باتری دستگاه ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی داشته باشد و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کند. سرعت آن در برگه مشخص نشده، ولی احتمالا ۱۵ وات خواهد بود. گلکسی M10 یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژر ۵ واتی دارد. اما نکته خوب در مورد M10s این است که دستگاه به پورت USB-C سوییچ پیدا کرده است.

قابلیت‌های دیگر هندست، شامل یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، رادیو FM و سه شیار کارت (دو تا برای سیم‌کارت و یکی برای microSD) می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که گلکسی M10s در هند با قیمت ۱۰۰۰۰ روپیه (حدود ۱۴۰ دلار) به فروش برسد. این در حالی است که قیمت گوشی M10 با حافظه 3/32 گیگابایت ۸۰۰۰ روپیه (حدود ۱۱۰ دلار) است.

نوشته سامسونگ گلکسی M10s با نمایشگر AMOLED، دوربین اولترا واید و شارژ سریع در راه است اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.