سامسونگ گلکسی On5 و گلکسی On7: یاران جدید و ارزان سامسونگ

 

galaxy on5

سامسونگ قصد دارد دو تلفن‌همراه اقتصادی خود به‌نام‌های گلکسی On5 (شماره مدل:SM-G550) و گلکسی On7 (شماره مدل:SM-G600) را معرفی کند، این دو گوشی قبل‌تر با نام‌های گلکسی Mega On و گلکسی گرند On شناخته می‌شدند. اگرچه این دو مدل هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده‌اند، اما صفحه پشتیبانی آن‌ها در وب‌سایت سامسونگ هند ایجاد شده که از قریب‌الوقوع بودن معرفی آن‌ها حکایت دارد. هم‌چنین بعضی از مشخصات این دو تلفن‌همراه منتشر شده‌است.

galaxy on5 and on7

گلکسی On5 و گلکسی On7، تقریبا مشخصاتی یکسان دارند. از جمله مشخصات این دو تلفن‌همراه می‌توان به پردازنده چهار هستهای Exynos 3475، آندروید آب‌نبات چوبی، پشتیبانی از LTE، دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی، 1.5 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه‌داخلی و پشتیبانی از کارت‌حافظه microSD اشاره کرد. گلکسی On7 صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی دارد که وضوح تصویر آن اچ‌دی است در حالی‌که گلکسی On5 مجهز به صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی است. تفاوت دیگر این دو تلفن‌همراه مربوط به دوربین عقب گوشی‌هاست: On7 مجهز به دوربینی 13مگاپیکسلی است، در حالی که On5 از سنسوری 8مگاپیکسلی باستفاده می‌کند.

بنابر اعلام منبع، این دو تلفن‌همراه از چند هفته آینده در هند در دسترس قرار خواهند گرفت، انتظار می‌رود گلکسی On5 قیمتی معادل 150دلار داشته‌باشد درحالی که نسخه بزرگ‌تر یعنی گلکسی On7 قیمتی 200دلاری دارد.

نوشته سامسونگ گلکسی On5 و گلکسی On7: یاران جدید و ارزان سامسونگ اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.