سامسونگ گلکسی S10 با یک برنامه از پیش نصب شده برای حفاظت در مقابل بد‌افزار‌ها عرضه می‌شود

سامسونگ و مک‌آفی مشارکتی طولانی مدت با یکدیگر دارند. همان طور که از نام مشارکت آن‌ها پیدا است، شرکت مک‌آفی از گوشی‌های هوشمند گلکسی در مقابل تهدید‌های امنیتی محافظت می‌کند. برای پنجمین سال متوالی، شرکت سامسونگ اعلام کرده است با شرکت مک‌آفی و نرم‌افزار‌هایش برای تلفن پرچم‌دار خود یعنی سامسونگ گلکسی S10 مشارکت خواهد کرد.

بنابر بخشی از همکاری این دو شرکت، همه مدل‌های گوشی S10 با یک برنامه از پیش نصب شده برای محافظت در مقابل بد‌افزار‌ها عرضه خواهند شد. مک‌آفی سرویس Samsung Secure Wi-Fi را به پرچم‌دار‌های سامسونگ افزوده است. برنامه‌ای که شرکت مک‌آفی زیرساخت‌های بک‌اند آن را فراهم می‌سازد.

اما مک‌آفی اعلام کرده است که سرویس وای‌فای امن در ایالات متحده فقط برای مشتریان دو شرکت T-Mobile و U.S. Cellular عرضه خواهد شد. دارندگان سامسونگ گلکسی S10 در اروپا نیز می‌توانند از این ویژگی‌ها استفاده کنند اما این ویژگی‌ها در برخی مارکت‌های خاص عرضه خواهد شد. غول کره‌ای ۲۵۰ مگابایت حجم داده ماهانه را بدون هزینه‌ ارایه خواهد داد. اما کاربران می‌توانند نسخه‌های نامحدود ماهانه و روزانه از پهنای باند را خریداری کنند.

برای اولین بار سامسونگ اعلام کرده است که همکاری این دو شرکت در زمینه تلویزیون‌های هوشمند، PCها و لپ‌تاپ‌های این شرکت نیز گسترش خواهد یافت که از این محصولات نیز با استفاده از نرم‌افزار‌های مشابه که به صورت پیش‌فرض نصب خواهند شد، محافظت می‌شود.

نوشته سامسونگ گلکسی S10 با یک برنامه از پیش نصب شده برای حفاظت در مقابل بد‌افزار‌ها عرضه می‌شود اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.