سامسونگ گلکسی S7 Edge از تست شکنجه سربلند بیرون آمد!

 

495058-samsung-galaxy-s7-edge

به دلیل قیمت سامسونگ گلکسی S7 Edge اطمینان از اینکه در مقابل فرسودگی روزمره مقاوم هست یا نه٬ ضروری به‌نظر می‌رسد. همان‌طور که حدس زدید٬ لازم نیست خودتان کاری انجام بدهید: یک تست‌کننده این دستگاه را در معرض سه تست خمش٬ خراش و سوختگی قرار داده است.

در مقیاس 10 نمره برای سختی کانی‌ها٬ شیشه معمولی در مرحله پنجم خراش برخواهد داشت. شیشه آبدیده گلکسی سخت‌تر است و مقاومت بیشتری در برابر خراش و زخم سنگریزه دارد. اولین نشانه خراش در مرحله شش ظاهر شد ولی برای اینکه اثر کاملا واقعی دیده شود، نیاز به ابزاری در حد مرحله هفت است. این درجه از مقاومت با اکثر تلفن‌های هوشمند برابری می‌کند.

در مورد لنز، این دستگاه رضایت بیشتری را جلب می‌کند چون در مقابل دیگر رقیبان مانند بلک‌بری پریو (Priv) و سونی Z5 پرمیوم مقاومت بسیار بیشتری از خود نشان می‌دهد. در سمت راست دوربین، فلش و مانیتور ضربان قلب چندان خوش شانس نیستند: گرچه این‌ها با همان پلاستیکی که سامسونگ نوت پنج را پوشانده است، محافظت شده‌اند و احتمال بسیار بیشتری برای خراش برداشتن دارند.

لبه‌های تمام آلومینیوم از تلفن محافظت می‌کنند، بدون ترس از خردشدن یا تغییر رنگ که خود گامی رو به جلو نسبت به بدنه پلاستیکی گلکسی S5 است. صفحه 5.5 اینچی S7 Edge به آرامی از هر دو طرف خم می‌شوند که به کاربر این امکان را می‌دهد که به‌سرعت به اپ‌ها، منوها و تماسها دسترسی پیدا کند.

اما سوال اصلی کماکان پابرجاست: آیا خم می‌شود؟

سامسونگ گلکسی S7 Edge موفق به گذراندن تست می‌شود، زمانی‌که آن را از عقب خم کنید. هرچند اگر آن را برگردانید و خم کنید، بیم آن می‌رود که لایه ضد‌آبش شکسته شود. اما در کل خود گوشی نخواهد شکست، هر چقدر هم که آن را خم کنید.

سخن آخر آنکه گوشی را از شعله دور نگه دارید. بنابراین تست، هنگامی که این گوشی را در معرض حرارت شدید قرار دهید، صفحه آن به طور دائم سفید خواهد شد.

نوشته سامسونگ گلکسی S7 Edge از تست شکنجه سربلند بیرون آمد! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.