سامسونگ گوشی‌های سری میت ۳۰ هواوی را مسخره کرد!

گوشی‌های سری میت 30 هواوی اخیرا معرفی شدند. به گزارش وب‌سایت Android Central، سامسونگ امروز را بهترین زمان دیده تا به مشتریان خود در آمریکای لاتین یادآوری کند که برخلاف هواوی، آخرین پرچمداران این شرکت، سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل را بر روی خود دارند.

بنابراین برای تبلیغ گلکسی نوت 10، تعداد بسیار زیادی ایمیل به کاربران آن منطقه فرستاده که در آن نوشته شده «از آپدیت‌ها، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل لذت ببر». و به همراه ایمیل، عکس نوت 10 را که چندین اپلیکیشن گوگل از جمله سرچ، یوتیوب، کروم، جیمیل، فوتوز، مپس، پلی استور و درایو بر روی نمایشگر آن خودنمایی می‌کنند، ارسال کرده است؛ به عبارت دیگر، دقیقا همان اپلیکیشن‌هایی که بر روی هیچ‌کدام از گوشی‌های میت 30 اجرا نخواهند شد. ایمیل مذکور، همچنین شامل تبلیغی است که در آن به یک دارنده گلکسی نوت 10، چهار ماه اشتراک رایگان یوتیوب پریمیوم را که از قضا این برنامه هم بر روی میت 30 و میت 30 پرو وجود نخواهد داشت، جایزه داده می‌شود.

حالا اگر شما حس خوبی نسبت به هواوی ندارید، باید بدانید که این بخشی از کسب‌وکار است. سال گذشته، سازمان Italian Competition Authority، اپل و سامسونگ را ۱۷.۰۶ میلیون دلار جریمه کرد و دلیل آن هم این بود که این شرکت‌ها، صاحبان گوشی‌های قدیمی‌تر را مجبور کرده بودند تا آپدیت‌هایی را بر روی دستگاه‌ها نصب کنند که گویا آنها را کند می‌کرد و باعث می‌شد دارندگان هندست‌ها دست به تعویض گوشی‌هایشان بزنند. همان موقع حساب رسمی توییتر هواوی، پستی را منتشر کرد که این کار سامسونگ و اپل را سرکوب کرده بود و در آن ضمن تبلیغ سری تازه معرفی شده میت 20، از هشتگ‌های “BornFastStaysFast” و “NeverSlowDown” نیز استفاده نموده بود.

نوشته سامسونگ گوشی‌های سری میت 30 هواوی را مسخره کرد! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.