سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری سامسونگ در بازار تولید تراشه

سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری سامسونگ در بازار تراشه ها

به تازگی شاهد سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری سامسونگ در بازار تولید تراشه در کشور آمریکا بوده ایم. غول فناوری کره رویاهای بزرگی را در سر می پروراند.

پس‌ از این که سامسونگ اعلام کرد قصد دارد امسال ۲۴ میلیارد دلار در زمینه تولید نیمه‌ رساناها و فناوری صفحه‌های نمایش سرمایه ‌گذاری کند، اکنون اعلام کرده است که قصد تزریق ۱ میلیارد دلار پول نقد در بازار تولیدات تراشه در ایالات ‌متحده را دارد.

این مبلغ صرف افزایش توانایی تولید شرکت Austin Samsung Semiconductors خواهد شد. به ‌طور خاص، سامسونگ با استفاده از این سرمایه ‌گذاری توانایی تولید سیستم LSI خود که مدارهای یکپارچه می‌سازد را افزایش داده و تقویت می‌کند. این شرکت قصد دارد تا با بهبود این خط تولید به رشد تقاضای بازار برای این تراشه‌های پیشرفته که اکثرا در تلفن های همراه استفاده می شود، پاسخ دهد.

این موضوع درست یک هفته بعد از این که سامسونگ اعلام کرد می‌خواهد ۲۴ میلیارد دلار در بخش تراشه‌های V-NAND فلش مموری ها و نمایشگرهای OLED سرمایه‌ گذاری کند، مطرح شد. لازم به ذکر است که مبلغ سرمایه ‌گذاری سامسونگ در زمینه نمایشگرهای اولد، دو برابر بیشتر از مبلغی است که ساله گذشته در این بخش سرمایه ‌گذاری کرده بود که این موضوع نشان می‌دهد تقاضا برای این فناوری روز به ‌روز در حال افزایش است.

این سرمایه ‌گذاری برای اقتصاد تگزاس بسیار مهم است. اخبار نشان می‌دهد که این شرکت در تگزاس ۱۰.۷۵۵ شغل ایجاد کرده و سالیانه ۴۹۸ میلیون دلار به کارکنان خود حقوق می‌دهد. سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری سامسونگ نشان می‌دهد که این کمپانی کره ای قصد دارد برای مدت طولانی‌تری در تگزاس باقی بماند.

.

منبع : androidauthority

نوشته سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری سامسونگ در بازار تولید تراشه اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.