سرویس جدید گوگل عکس‌های دوست داشتنی شما را چاپ می‌کند

گوگل در حال کار بر روی یک سرویس چاپ عکس پولی است که با چاپ بهترین عکس‌های شما، آن‌ها را مستقیما به درب منزل‌تان ارسال خواهد کرد. بدین ترتیب شما خواهید توانست بهترین خاطرات خود را در قالب عکس‌های زیبا، بر روی دیوار یا روی یخچال آویزان کنید.

به گزارش وب‌سایت 9to5Google، این سرویس با پرداخت ماهانه ۷.۹۹ دلار، ۱۰ عکس ۴ در ۶ اینچ را بر روی یک کارت سفید چاپ خواهد کرد.

گوگل عکس‌هایی را برای چاپ انتخاب خواهد کرد که به تشخیص هوش مصنوعی این شرکت، بهترین شات‌های گرفته‌شده هستند. با این‌حال، شما قادر خواهید بود هر عکسی را که دلتان می‌خواهد، از عکس‌های شخصی خودتان گرفته تا عکس سگ و منظره، برای چاپ ارسال کنید. شما همچنین در صورت دریافت چاپ‌های زیاد از یک سوژه خاص، می‌توانید انتخاب‌های خودتان را تغییر دهید.

دسترسی محدود

این سرویس چاپ، فعلا در مرحله آزمایشی بوده و فقط در آمریکا قابل دسترس است. هنوز صحبتی درباره اینکه آیا کاربران سایر کشورها هم به آن دسترسی خواهند داشت یا نه، نشده است.

البته شما برای استفاده از این سرویس، امکان درخواست نخواهید داشت، بلکه در صورت انتخاب‌ از سوی گوگل، دعوت‌نامه‌ای را در هنگام ورود به گوگل فوتوز دریافت خواهید کرد.

سرویس چاپ گوگل به این شرکت کمک خواهد کرد تا پول بیشتری را از اپلیکیشن ذخیره عکس خود به دست بیاورد و به نظر می‌رسد که آزمایشی بودن آن زیاد طول نخواهد کشید.

نوشته سرویس جدید گوگل عکس‌های دوست داشتنی شما را چاپ می‌کند اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.