سونی تولید سنسورهای دوربین موبایل را افزایش می‌دهد

در حالی که یک مدت بازار تلفن‌‌های همراه هوشمند راکد شده بود و فروش این محصولات کاهش پیدا کرد به نظر می‌رسد که بار دیگر شرایط به حالت معمولی بازگشته و مردم بار دیگر به خرید تلفن‌همراه هوشمند رو آورده‌اند. همین موضوع باعث شده که شرکت سونی تمرکز بیشتری روی تولید سنسورهای دوربین برای موبایل بکند و با توان بیشتری این محصولات را راهی بازار کند.
 
سونی بیش از ۴۰درصد سنسورهای دوربین گوشی‌های موبایل را تولید می‌کند.
 
براساس اطلاعات منتشر شده سونی به صورت همه جانبه تمام توان خودش را روی تولید سنسورهای موبایل قرار داده تا بتواند به نیاز بازار برای تولید تلفن‌های همراه هوشمند پاسخ دهد. حتما می‌دانید که سنسور بسیاری از دوربین‌های موبایل را سونی تولید می‌کند. شرکت سونی بیش از ۴۰درصد سنسورهایی که روی تلفن‌های همراه هوشمند قرار می‌گیرند را تولید می‌کند که این میزان بیشتر از هر شرکت دیگری است.
 
تولید سنسورهای سونی به صورت ماهانه نزدیک به ۷۰ هزار عدد بوده که این میزان به ۷۳ هزار عدد افزایش پیدا می‌کند. سونی به این موضوع هم اشاره کرده که سرمایه‌گذاری بیشتری روی این قسمت انجام خواهد داد. از آنجایی که شرکت اپل هم یکی از مشتریان سونی به حساب می‌آید و آیفون‌ها همیشه فروش بالایی دارند، سونی قصد دارد با توان بیشتری به تولید سنسور بپردازد.