شایعه: ال‌جی نکسوس ۵X با یک تبدیل USB Type-C عرضه خواهد شد!

 

در طول روز‌های گذشته کمپانی گوگل با همکاری ال‌جی و هواوی، نکسوس‌های جدید خود را با نام‌های ال‌جی نکسوس 5X و هواوی نکسوس 6P معرفی کرد و البته کاربران نیز از قابیلت‌های جالب این دو محصول استقبال کردند که می‌‌توان به سنسور اثر انگشت، اندروید مارشمالو (6.0) و البته USB Type-C برای شارژ کردن و تبادل اطلاعات اشاره کرد. اما اکنون گفته می‌شود که نکسوس 5X از یک تبدیل USB Type-C استفاده خواهد کرد تا به کامپیوتر متصل شود. این موضوع بدون شک باعث خواهد شد که کاربران برای اتصال دستگاه خود به کامپیوتر نیاز به آداپتور گوگل به قیمت 13 دلار نداشته باشند.

Nexus-5X-Hands-On-AH-6-1600x1067

البته این موضوع فعلا در حد یک شایعه است و صفحه مشخصات ال‌جی نکسوس 5X این موضوع را تایید نمی‌کند و البته بر اساس پاسخ گوگل در خصوص یک سوال، گفته می‌شود که نکسوس 5X با یک تبدیل USB Type-C به USB A همراه خواهد بود و البته بنابر گفته گوگل این کابل نیز به همراه گوشی (در جعبه آن) عرضه خواهد شد و البته در هواوی نکسوس 6P نیز شاهد این موضوع خواهیم بود و از این طریق کاربران می‌توانند در صورت نداشتن یک کامپیوتر با قابلیت USB Type-C، همچنان از نکسوس‌های جدید لذت ببرند.

البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که اطلاعات منتشر شده تنها در حد شایعه هستند و این موضوع توسط گوگل تایید نشده است اما در صورت وجود این کابل در جعبه نکسوس 5X، کاربران دیگر نیازی به خرید یک قطعه جدید نخواهند داشت. پس بهتر است که منتظر بمانیم تا ویدیویی از جعبه گشایی این محصول منتشر شود.

نوشته شایعه: ال‌جی نکسوس 5X با یک تبدیل USB Type-C عرضه خواهد شد! اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.