شایعه: اچ‌تی‌سی Ocean Note فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا خواهد بود

شایعه: اچ‌تی‌سی Ocean Note فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا خواهد بود

همانگونه که می‌دانید اچ‌تی‌سی از ۳ گوشی هوشمند جدید در ۳ ماه آینده رونمایی خواهد کرد که نام‌ آن‌ها Ocean Master ،Ocean Note و Ocean Smart خواهد بود که احتمالا اچ‌تی‌سی Ocean Note بزرگ‌ترین دستگاه در این میان است. امروز اطلاعاتی از این مدل در اینترنت منتشر شده که براساس آن باید منتظر این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی باشیم. این دستگاه از دو سیم‌کارت با شبکه‌های ارتباطی ۴G و ۳G پشتیبانی خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که این دستگاه همانند موتورولا موتو Z، آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا باشد.

احتمالا اچ‌تی‌سی از Ocean Note در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۳ دی) به‌همراه دستگاه‌های دیگر رونمایی خواهد کرد. امروز سایت تایوانی Eprice اطلاعات و شایعات جالبی را در اختیار ما قرار داده است که براساس آن باید شاهد دوربین اصلی فوق‌العاده در اچ‌تی‌سی Ocean Note باشیم، دوربینی که قادر به کسب بالاترین امتیاز DxOMark نسبت به دیگر گوشی‌های هوشمند خواهد بود. در حال‌حاضر بالاترین امتیاز در اختیار گوگل پیکسل است.

خوشبختانه در آینده نزدیک با مدل‌های جدید اچ‌تی‌سی بیشتر آشنا می‌شویم. علاوه‌بر اچ‌تی‌سی ۱۱ که پرچمدار این شرکت محسوب می‌شود، دستگاه میان‌رده X10 نیز به‌زودی معرفی خواهد شد. این مدل میان‌رده به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک هلیو P10 با فرکانس ۲ گیگاهرتز، تراشه گرافیکی Mali-T860 با فرکانس ۷۰۰ مگاهرتز، ۳ گیگابایت رم و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد بود.

فروش اچ‌تی‌سی به‌شدت در حال کاهش است، بنابراین باید منتظر معرفی مدل‌های جدید و واکنش بازار نسبت به آن‌ها باشیم. به‌نظر شما این ۳ دستگاه قادر به تغییر سرنوشت اچ‌تی‌سی خواهند بود؟

نوشته شایعه: اچ‌تی‌سی Ocean Note فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا خواهد بود اولین بار در پدیدار شد.