شایعه: سامسونگ گلکسی S7 به USB Type–C مجهز خواهد بود

 

همان طور که می‌دانید امسال برای اولین بار، اسمارت فونی روانه بازار شد که از USB Type–C استفاده می‌کرد. اگر بخواهیم کلی نگاه کنیم این نوع از USB باعث می‌شود که اسمارت فون‌ها اندرویدی نیز از قابلیتی نظیر Lightning در محصولات اپل بهره‌مند شوند و داده‌های خود را با سرعت بیشتری منتقل کنند. البته باید بدین نکته نیز توجه کرد که در حال حاضر اسمارت فون‌هایی که از این پورت استفاده می‌کنند بسیار محدود هستند و در این بین تنها نام وان‌پلاس ۲، Xiaomi Mi 4i، Xiaomi Mi 4c، ال‌جی نکسوس 5X ، هواوی نکسوس 6P و البته پرچمداران جدید مایکروسافت به چشم می‌خورد. اما بدون شک سال آینده قابلیت USB Type–C نیز بر روی اغلب اسمارت فون‌ها جولان خواهد داد.

Samsung-Galaxy-S7-edge-concept-renders-(1)

امروز وب‌سایت SamMobile اطلاعات جدیدی را منتشر کرده است که در آن‌ها گفته می‌شود پرچم‌دار آینده سامسونگ از قابلیت USB Type–C بهره خواهد برد. البته باید بدین نکته نیز توجه کرد که این وب‌سایت در زمینه انتشار اطلاعات مختلف، قبل از معرفی محصولات سامسونگ کارنامه خوبی دارد. احتمال می‌رود که با کمک این قابلیت، سامسونگ بتواند در گلکسی S7 ویژگی شارژ با سرعت بسیار بالا را ارایه دهد. بدون شک کاربران سامسونگ نیز با مشاهده چنین امکانی در پرچم‌دار مورد علاقه خود بسیار خوشحال خواهند شد.

Samsung-Galaxy-S7-edge-concept-renders

البته باید فعلا منتظر باشیم تا ببینیم که آیا سامسونگ در گلکسی S7 قابلیت افزودن کارت حافظه جانبی و… را قرار خواهد داد یا خیر؛ شما چه انتظاراتی از گلکسی S7 دارید؟

نوشته شایعه: سامسونگ گلکسی S7 به USB Type–C مجهز خواهد بود اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.