شایع شده است که اچ تی سی وان A9 با اندروید ۶.۰ مارشمالو می آید

شایع شده است که اچ تی سی وان A9  با اندروید 6.0 مارشمالو می آید

با توجه به گفته یکی از اینسایدرهای شناخته شده ی اچ تی سی، گوشی جدید اچ تی سی وان A9، با اندروید ۶.۰ مارشمالو اجرا خواهد شد.
از طرفی، یک توسعه دهنده ROM اندرویدی، که با نام LlabTooFeR@ در توییتر وجود دارد، نیز ادعا می کند که این گوشی جدید اچ تی سی، در ماه اکتبر یا نوامبر با اندروید ۶.۰ مارشمالو راه اندازی می شود. اگر صحت این اطلاعات معلوم شود، گوشی های هوشمند اچ تی سی، یکی از اولین دستگاه های غیر نکسوسی می باشند که با این نسخه جدید اندروید، عرضه می شوند.
همانطور که همه طرفداران اندروید احتمالا تا کنون می دانند، گوگل یک رویداد مطبوعاتی برای ۲۹ سپتامبر در نظر دارد، که انتظار می رود، این شرکت، در آن به طور گسترده ای، دو گوشی نکسوس مبتنی بر اندروید ۶.۰ مارشمالو را رونمایی کند. جالب توجه است، که اچ تی سی نیز دارای یک رویداد مطبوعاتی برنامه ریزی شده برای همان روز، می باشد. این جایی است که برخی از منابع می گویند، اچ تی سی وان A9، پرده برداری خواهد شد. این تداخل، بر صحت گفته @LlabTooFeR می افزاید، ولی فعلا ما از چیزی مطمئن نیستیم.
هر چند مدیران اجرایی اچ تی سی، در حال حاضر تایید کرده اند که این شرکت یک گوشی “قهرمان” در نیمه دوم سال راه اندازی، می کند، در هر صورت، در عصر مدرن، این یک چیز عجیب و غریب است که اطلاعاتی محفوظ بماند و درز نشود. با این حال، با توجه به اطلاعات محدود ما، مشخصات این گوشی ممکن است شامل، یک چیپ ست مدیا تک Helio X20 با پردازنده ده هسته ای، ۴ گیگابایت حافظه رم و همچنین دوربین اصلی فوق العاده، شود.
این گوشی، به عنوان اولین تولید کننده عمده برای راه اندازی یک گوشی هوشمند غیر نکسوسی مبتنی بر اندروید ۶.۰ مارشمالو می تواند احیای فروشی برای اچ تی سی رقم بزند، اگر چه همه این ها تا زمانی اتفاق می افتند که این شرکت از لحاظ سخت افزاری کار را خاتمه دهد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته شایع شده است که اچ تی سی وان A9 با اندروید ۶.۰ مارشمالو می آید اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.