شرایط استثنایی فروش پهنای باند آسیاتک

با نزدیک شدن به پایان سال ۱۳۹۵ و به جهت ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت پهنای باند با قیمتی مناسب، پهنای باند آسیاتک با شرایطی بی نظیر ارائه می شود.
 
«محمد علی یوسفی زاده» مدیر عامل شرکت آسیاتک از ارائه هر مگ پهنای باند با قیمتی رقابتی در این بازه زمانی خبر داد و گفت: این کاهش قیمت مطابق مصوبه 237 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای مدتی محدود در نظر گرفته شده است.
 
یوسفی زاده با بیان اینکه آسیاتک در حال حاضر بزرگترین دیتاسنتر محتوایی کشور را در اختیار دارد، اظهار داشت: اکنون بیش از Gbps120 ترافیک بر روی این دیتاسنتر تولید و مصرف می شود و در ساعت‌های اوج مصرف، مقدار قابل توجهی از ترافیک مصرفی کشور بر روی این دیتاسنتر قرار می‌گیرد که این عامل سبب شده قیمت اینترنت تمام شده برای آسیاتک نسبت به سایر تامین کنندگان اینترنت در شرایط مساوی، پایین تر از دیگران باشد.
 
مدیرعامل آسیاتک بالاترین مزیت این طرح را قیمت مناسب همراه با افزایش کیفیت برای کاربران اعلام کرد و گفت: شرکت آسیاتک اکنون پهنای باند را از شش مسیر بین المللی تامین می‌کند و این موضوع باعث می شود ترافیک کلی شرکت هیچ گاه با قطعی کامل روبرو نشود و اگر کاربران و مشترکین بر روی یک مسیر دچار اختلال شوند، بلافاصله با سوییچ به مسیر دیگری، موضوع حل می شود.
 
وی با تاکید بر همسو بودن آسیاتک با سیاست های کلان کشور و تلاش در راستای همراهی با اقتصاد مقاومتی و تحقق اهداف فاز دو شبکه ملی اطلاعات گفت: میزبانی از سایت‌ها و تولید محتوای داخلی، عامل مهمی برای جلوگیری از خروج ارز از کشور است:
 
یوسفی زاده خاطرنشان کرد: شرکت آسیاتک به عنوان یکی از شرکت های دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برای انتقال محتوای تولید داخل از خارج از مرزهای میهن اسلامی به درون کشور، با صرف هزینه های بسیار و راه اندازی دیتا سنترهای داخلی پیشرفته و توسعه زیرساخت در راستای کمک به تحقق اهداف بلند مدت خود، نقش بسیار مهمی در کاهش و اندوخته سازی هزینه های ارز در حال خروج از کشور ایفا کرده و گام مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته است.
 
وی مزیت استفاده از دیتاسنتر داخلی را دسترسی سریع و راحت به محتوای داخلی عنوان کرد؛ به طوری که مشترک بدون محدودیت سرعت می تواند به محتوای داخلی دسترسی پیدا کند.
 
مدیرعامل آسیاتک در پایان با توجه به قرار گرفتن این طرح در ایام پایانی سال و مدت زمان محدود ارائه این سرویس ویژه به سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی و دیگر دیتا سنترها و همچنین استقبال کم نظیر از این طرح، از متقاضیان درخواست کرد برای دریافت این سرویس ویژه و بهره مندی از مزایای ویژه این طرح با آدرس ایمیل [email protected] تماس حاصل نمایند.