شرایط فروش فوری محصولات سایپا | ثبت نام در سامانه امتا

شرایط فروش فوق العاده محصولات سایپا در سامانه امتا [جدید]

عباس قاسمی معاون مهندسی سازمان و سیستم‌های گروه خودروسازی سایپا از فروش فوق العاده محصولات سایپا از هفته آینده در سامانه امتا و واگذاری خودروهای جدید به صورت قرعه کشی به مشتریان گفت. در ادامه توجه شما را به مراحل ثبت نام و فروش فوق العاده محصولات سایپا در سامانه امتا جلب می نمائیم.

 

قیمت روز خودروهای داخلی

 

شرایط فروش فوق العاده محصولات سایپا در سامانه امتا [جدید]

شرایط فروش فوق العاده محصولات سایپا در سامانه امتا [جدید]

عباس قاسمی ضمن اشاره به سیاست های جدید وزارت صمت در تسهیل ساز و کار فروش محصولات سایپا به مصرف کننده واقعی و قطع دست دلالان و واسطه های بازار از شرایط جدید فروش فوق العاده محصولات سایپا در هفته آینده گفت.

گروه خودروسازی سایپا پیشتر با اعمال محدودیتهایی از جمله ثبت نام هر خودرو با یک کد ملی، محدودیت سنی ۱۸ سال و داشتن گواهینامه، در رهن بودن سند و … به جنگ دلالان بازار رفته بود اما محدودیت های فوق، تاثیری در خروج دلالان از بازار خودرو نداشت و آنها با پیدا کردن میانبرهای قانونی همچنان در پیش فروش ها جولان می دادند و فرصت به خرید محصولات سایپا به مصرف کننده واقعی نمی رسید اما به گفته عباس قاسمی با همکاری گروه سایپا با سازمان توسعه تجارت سامانه احراز اطلاعات فردی از این پس در سامانه امتا انجام خواهد شد.

سامانه امتا در واقع به احراز هویت اطلاعات فردی افراد واجد شرایط برای ثبت نام خودرو می پردازد.

سامانه امتا چیست؟

سامانه امتا مخفف احراز هویت مرجع تجارت ایران است. پس از این مرحله، متقاضی خرید محصولات سایپا می بایست در سایت گروه خودروسازی سایپا پیش ثبت نام کند و پس از اتمام فرم های مربوطه، نام کاربری و رمز عبور دریافت خواهد کرد.

پس از این مرحله، سامانه امتا به طور اتوماتیک صلاحیت متقاضی و واجد شرایط بودن او برای درخواست خودروی جدید را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت تائید، متقاضیان یک هفته فرصت دارند تا ۵۰ درصد مبلغ خودروی مورد تقاضای خود را به حساب سایپا واریز کنند و پس از انجام قرعه کشی اگر نام متقاضی به عنوان برنده خوش شانس دریافت خودرو درآمد، می بایست ظرف یک هفته مبادرت به واریز ۵۰ درصد باقیمانده مبلغ خودروی مذکور کنند و تحویل خودرو نیز سه ماه پس از اعلام برنده شدن فرد انجام خواهد شد.

قرعه کشی فروش فوری محصولات سایپا

گفتنیست کلیه مراحل قرعه کشی در حضور نهادهای نظارتی و احتمالاً به صورت پخش زنده انجام خواهد شد. خودروسازان بر حسب قانون می توانند تا ۴۰ درصد تولید روزانه خود را به صورت فروش فوری به متقاضیان واگذار کنند و سایپا قصد دارد از طریق قرعه کشی، فروش فوق العاده خود را در هفته آتی انجام دهد.
نحوه عودت پول متقاضیانی که در قرعه کشی برنده نشدند

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده که افرادی که در قرعه کشی برنده نشده اند، پس از یک هفته از اعلام اسامی برندگان، ۵۰ درصدی واریزی به حسابشان عودت داده خواهد شد و از همین حیث لازم است، وجه اولیه واریزی از حساب متقاضی به حساب ساپا واریز شود تا در فرایند عودت مشکلی پیش نیاید.

نوشته شرایط فروش فوری محصولات سایپا | ثبت نام در سامانه امتا اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.