شرکت اچ‌تی‌سی از سه گوشی هوشمند در سه ماهه اول سال آینده رونمایی خواهد کرد

نزدیک به سه ماه پیش، یک تصویر مفهومی از گوشی بدون دکمه اچ‌تی‌سی Ocean منتشر شد و مدتی بعد، اعلام شد که شرکت اچ‌تی‌سی بر روی سه گوشی مفهومی اچ‌تی‌سی Ocean Master، اچ‌تی‌سی Ocean Note و اچ‌تی‌سی Ocean Smart مشغول به کار است و یکی از آن‌ها به عنوان گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده معرفی خواهد شد. با این‌حال، به تازگی اعلام شده است که شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی از سه گوشی هوشمند در سه ماهه اول سال آینده به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

براساس یک گزارش جدید از چین، شرکت اچ‌تی‌سی آماده می‌شود تا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. براساس شایعه منتشرشده، ممکن است در ۱۲ ژانویه (۲۲ دی‌ماه) گوشی اچ‌تی‌سی Ocean Note در ابتدا معرفی شود اما اینکه دو گوشی هوشمند دیگر شرکت اچ‌تی‌سی در همان تاریخ معرفی می‌شود یا خیر؛ هنوز مشخص نیست.

برای اطلاع، گوشی‌ اچ‌تی‌سی Ocean به یک فضای لمسی در یک طرف بدنه خود مجهز شده است که می‌توانید با ژست‌های حرکتی خاصی در این فضای لمسی، عملکرد دکمه‌های کاهش و افزایش صدا را شبیه‌سازی نمایید. اچ‌تی‌سی Ocean به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و از یک تراشه رده‌بالای جدید، استفاده می‌کند.

هم‌چنین، نمی‌توان اطمینان داشت که شرکت اچ‌تی‌سی در ژانویه و پیش از هر سازنده دیگری، سری رده‌بالا Ocean را معرفی نماید و ممکن است در ۱۲ ژانویه، این سازنده تنها از گوشی شایعه‌شده اچ‌تی‌سی X10 که یک محصول میان‌رده است، رونمایی کند. علاوه‌براین، باید در نظر داشت که در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون نیز، شرکت اچ‌تی‌سی می‌تواند تعدادی از محصولات جدید خود را ارائه دهد و به همین جهت، ممکن است در ماه ژانویه، تنها از یک گوشی میان‌رده اچ‌تی‌سی رونمایی شود.

اچ‌تی‌سی

در رابطه با زمان رونمایی از یک محصول جدید اچ‌تی‌سی در ۱۲ ژانویه، پیشتر تیزر رسمی منتشر شد که حرف “U” در آن بیش از همه جلب‌توجه می‌کند؛ جالب آن است که حرف “U” شباهت بسیاری به حرف انتهایی HTC دارد.

براساس شایعات منتشرشده، اچ‌تی‌سی X10 به عنوان یک مدل جدید برای گوشی اچ‌تی‌سی وان X9 معرفی خواهد شد و این گوشی، نزدیک به ۳۰۰ دلار قیمت دارد. اچ‌تی‌سی X10 به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است و تراشه نسبتاً متوسط هلیو پی ۱۰ مدیاتک به آن قدرت می‌دهد.

سه گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با ثبیت‌کننده نوری تصویر و سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به همراه رابط‌کاربری سنس شرکت سازنده، از دیگر مشخصات احتمالی گوشی اچ‌تی‌سی X10 است. هم‌چنین، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عدم استفاده از یک حسگر اثرانگشت در این گوشی شنیده می‌شود که با توجه به در نظر گرفتن قیمت آن، کمی عجیب است زیرا بسیاری از گوشی‌های هوشمند با قیمت کم‌تر از ۲۰۰ دلار نیز، امروزه به حسگر اثرانگشت مجهز شده‌اند و عرضه یک گوشی ۳۰۰ دلاری بدون این حسگر، غیرقابل قبول خواهد بود.

علاوه‌براین، انتظار می‌رود که گوشی اچ‌تی‌سی X10 با یک باتری با ظرفیت بیشتر در مقایسه با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت در گوشی اچ‌تی‌سی وان X9 عرضه شود و شرکت سازنده، حداقل از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در گوشی جدید خود استفاده نماید.

منبع: Phonearena