شناسایی و جذب ایده‌های برتر در هشتمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر با ۶ تیم برتر خود در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ حاضر می‌شود. هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2019) طی روزهای ۱۹ الی ۲۲ خرداد با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» برگزار خواهد شد.
مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر سال گذشته برای اولین بار به صورت رسمی در نمایشگاه اینوتکس حضور یافت و امسال با اهداف جدید و به همراه ۶ تیم اسنیدز، بی پارک،جنودیپ، بهماند، انابیز و سام کلینیک در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ میزبان بازدید‌کنندگان خواهد بود.
مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر با حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ قصد دارد تا ضمن معرفی زمینه‌های فعالیت این مرکز به صاحبان ایده و استارت‌آپ‌ها، تیم‌های نوآور و ایده‌پرداز را جذب کند.
مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر سال ۹۶ با سرمایه‌گذاری و حمایت تجهیزاتی و فنی سامسونگ در دانشگاه امیرکبیر تهران افتتاح شد. زمینه‌های فعالیت مرکز فناوری در حوزه‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی سامسونگ مانند بهداشت و سلامت، محیط زیست، انرژی و آموزش است. این مرکز در سال جدید حمایت‌ از ایده‌های مرتبط با موضوع شهر هوشمند و آموزش هوشمند را در دستور کار خود قرار داده است.
تمامی مراحل حمایت مرکز فناوری سامسونگ از ایده‌ها و تیم‌های انتخابی رایگان بوده و در نهایت نیز این شرکت سهمی در مالکیت استارت‌آپ‌های مورد حمایت خود نخواهد داشت. این حمایت‌ها در قالب بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ در مقام یک شهروند حامی جامعه محل فعالیت این شرکت، انجام خواهد شد. 
تیم‌های خلاق و نوآور می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را برای این مرکز ارسال و بعد از تایید اولیه از امکانات گسترده این مرکز برای تحقیق و توسعه ایده خود استفاده کنند. هر تیم پژوهشی مجاز خواهد بود برای سه دوره سه ماهه از این فرصت استفاده کند. البته تیم‌ها بعد از هر دوره سه ماهه ارزشیابی شده و برگزیدگان وارد سه ماهه بعدی می‌شوند که کمک‌ها و حمایت‌های بیشتری را شامل می‌شود.
شناسایی‌ زمینه‌های همکاری و ارتباط با سایر مراکز رشد و نوآوری و شتابدهنده‌ها هدف دیگری است که مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر با حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ دنبال می‌کند.
در نمایشگاه امسال بیش از ۴۰۰ استارتاپ، شرکت فناور، شتاب دهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه گذار خطرپذیر، منتور و مشاور همراه با ارائه کنندگان خدمات کسب و کار حاضر هستند.
هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی طی روزهای  ۱۹ الی ۲۲ خرداد ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین-المللی تهران برگزار می‌شود.