شوخی بی موردی در مورد گوشی گلکسی نوت ۷ یکی از پروازهای آمریکا را مختل کرد.

گوشی گلکسی نوت 7
شوخی بی موردی در مورد گوشی گلکسی نوت ۷ یکی از پروازهای آمریکا را مختل کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

یکی از خط های هوایی کشور آمریکا به نام امریکن ویرجین اخیرا ناچار شد یکی از پروازهای خود را به تاخیر بیاندازد؛ چرا که یکی از خدمه پرواز متوجه شده بود که یکی از مسافران نام اتصال وای فای در حین پرواز خود را به “Samsung Galaxy Note7_1097 ” تغییر داده است. این پرواز از مبدا بوستون به مقصد شهر سانفرانسیسکو بود و پس از اینکه این موضوع به کاپیتان پرواز اطلاع داده شد، وی اعلام کرد که این مسئله شوخی نیست و باید تمام کیف مسافران از نو بازرسی شود.

خلبان پرواز اعلام کرد که به دلیل مسائل امنیتی و ممنوعیت گوشی گلکسی نوت ۷ در هواپیماهای آمریکا، ناچار است که در شهر وایومینگ توقف کنند. پس از اعلام این تصمیم توسط خلبان، بالاخره یکی از مسافران به کار خود اعتراف کرد و گوشی خود را به خدمه پرواز تحویل داد. پس از آن کاپیتان پرواز به مسافران اعلام کرد که خوشبختانه گوشی مورد نظر را یافته اند و فقط این دستگاه برای شوخی، گلکسی نوت ۷ نام گذاری شده است.

در واقع این گوشی مدل دیگری از گوشی های هوشمند است. در حقیقت یکی از مسافران برای شوخی کد SSID خود را تغییر داده بود تا مسافران تصور کنند که یک دستگاه گوشی گلکسی نوت ۷ در هواپیما وجود دارد. این امر در حالی است که به دلیل انفجارهای این دستگاه، آوردن گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷ به داخل هواپیما ها ممنوع است. این شوخی بی مورد باعث شد که این هواپیما با تاخیر به شهر بوستون برسد.

خدمه پرواز پس از دیدن این نام باید به ناچار طبق دستور العمل های اعلام شده، عمل کرده و با این تصور که یک دستگاه گوشی گلکسی نوت ۷ در هواپیما وجود دارد اقدامات امنیتی لازم را انجام می دادند. ما واقعا نمی دانیم که این شوخی چه طور می تواند خنده دار به نظر برسد، در حالی که باعث می شود افراد بسیاری به دردسر افتاده و یا وقت مسافران گرفته شود.

البته لازم به ذکر است که فردی که این شوخی را انجام داده بود به هیچ عنوان مورد سرزنش قرار نگرفت و پس از رسیدن هواپیما به مقصد مانند افراد عادی فرودگاه را ترک کرد!

a-passenger-tweets-about-the-flight samsung-galaxy-note-7-shows-up-on-inflight-wi-fi

.

منبع : phoneArena

نوشته شوخی بی موردی در مورد گوشی گلکسی نوت ۷ یکی از پروازهای آمریکا را مختل کرد. اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.