شکایت رسمی یک زن از اپل: آن‌ها به‌راحتی من را فریب دادند!

Possible-iPhone-SE-2-screen-gets-compared-with-the-iPhone-X-Check-out-the-smaller-notch شکایت رسمی یک زن از اپل: آن‌ها به‌راحتی من را فریب دادند!

آی‌فون X اولین اسمارت‌فونی نبود که با ناچ عرضه شد و پیش از آن این افتخار به نام گوشی اسنشیال ثبت شد که البته اگر بخواهیم دقیق‌تر صحبت کنیم باید گفت اولین گوشی هوشمند با این فناوری شارپ Aquos S2 بود. اما در نهایت این کوپرتینویی‌ها بودند که استفاده از این بریدگی را به عنوان برندی مشهور در گوشی‌های هوشمند رواج دادند. گفتنی است با توجه به حذف حاشیه‌های صفحه نمایش در اسمارت‌فون‌ها، ناچ محل تعبیه حسگرها و دوربین‌ها است.

img_1261 شکایت رسمی یک زن از اپل: آن‌ها به‌راحتی من را فریب دادند!

با این مقدمه، خبر را این گونه ادامه می‌دهیم که خانم دیویس از کالیفرنیا شکایتی را علیه اپل مطرح کرده که در آن ابراز کرده حس می‌کند توسط تصاویری که اپل در آی‌فون XS و مدل مکس استفاده کرده، فریب خورده است. او با نگاه کردن به تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، حس کرده که آی‌فون XS که به تازگی خریده است، ناچ ندارد. در این شکایت توضیح داده شده که تشخیص ناچ در تصویر بالا و با توجه به استفاده از پس‌زمینه مشکی، کاری مشکل است.

در حالی که مطالب گفته شده در خصوص این تصویر تا حدود زیادی واقعیت دارند، اما تصاویر زیادی در وب‌سایت اپل وجود دارد که به وضوح وجود ناچ را نشان می‌دهند. حتی با مراجعه به بخش مشخصات اسمارت‌فون نیز می‌توان به راحتی اشاره به وجود ناچ را ملاحظه کرد. در هر صورت در این شکایت جبران خسارت مالی خانم دیویس از طرف شرکت درخواست شده است. باید دید واکنش اپل به این شکایت و ادعاهای مطرح شده در آن چگونه خواهد بود.

نوشته شکایت رسمی یک زن از اپل: آن‌ها به‌راحتی من را فریب دادند! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.