شیائومی از تلویزیون ۷۰ اینچی Mi TV 4A به قیمت ۵۶۵ دلار رونمایی کرد

 
تلویزیون Mi TV 4A با نمایشگر 70 اینچی و بهره مندی از دستیار دیجیتالی اختصاصی شیائومی، هوش مصنوعی و درگاه های متعدد به بازار عرضه می شود.
 
تلویزیون مذکور از نمایشگر 4K LCD، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و پردازنده 64 بیتی Amlogic برخوردار است. بدنه و حاشیه های باریک این تلویزیون باعث می شود تا هنگام نصب روی دیوار بیننده تصور کند در حال تماشای یک تابلوی نقاشی باکیفیت است.
 
 
تلویزیون جدید شیائومی از Dolby Audio و dts-HD پشتیبانی کرده و دارای سه پورت HDMI، دو درگاه USB، ورودی AV و پورت S/PDIF است.
 
محصول مورد بحث از دستیار دیجیتالی شیائومی به نام «XiaoAI» بهره برده و می توان با فرمان دادن به آن سریال ها و برنامه های تلویزیونی دلخواه را پیدا کرد یا با اتصال دستگاه های هوشمند کنترل آنها را در دست گرفت. این تلویزیون از سیستم عامل مبتنی بر هوش مصنوعی PatchWall پشتیبانی می کند.
 
تلویزیون Mi TV 4A به قیمت 565 دلار از امروز در چین قابل خریداری است. قرار است مدل های 32، 43، 50، 55، 58 و 65 اینچی این تلویزیون نیز به بازار عرضه شوند.
 
شرکت ردمی که از زیرشاخه های شرکت شیائومی محسوب می شود، اوایل شهریور از اولین تلویزیون هوشمند خود به نام ردمی تی وی 70 رونمایی کرد که از بسیاری جهات مشابه تلویزیون Mi TV 4A شیائومی است.