شیائومی جاروبرقی رباتی G1 میجیا را راه اندازی کرد

امروز، شیائومی جاروبرقی رباتی مقرون به صرفه G1 میجیا را راه اندازی کرد‌. این لوازم خانگی، همانطور که از نام آن پیداست، برای جارو کردن ساخته شده است. این جارو یک سیستم فیلتر سه گانه با مکش چهار بلوکی دارد.
 
 
جاروبرقی رباتی G1 میجیا دارای یک طراحی گرد است که به آن در شستشو زمین کمک می‌کند. این عملکرد با مخزن آب کنترل شده دقیق هوشمند ۲۰۰ میلیلیتری اش که دارای پمپ آب است، راحت‌تر صورت می‌گیرد. از این طریق، روبات می‌تواند سطح خروجی آب را کنترل کند و در عین حال به لطف تراشه هوشمند خود قادر به اندازه گیری آب باقیمانده در مخزن نیز می‌باشد تا آب را هدر ندهد.
 
 
جاروبرقی رباتی G1 میجیا به موتور ژاپنی NIDEC مجهز شده است که قدرت مکش ۲۲۰۰Pa دارد. فناوری تعویض مکش ۴ توقفی آن امکان تمیز کردن ذراتی به اندازه مو یا به بزرگی یک ساچمه فولادی یا دانه لوبیا را فراهم می‌سازد. این محصول را می‌توان از طریق برنامه کنترل کرد، و همچنین می‌توان آن را در لحظه، هنگام تمیز کردن و مسیر آن را مشاهده کرد.
 
 
 
قابل ذکر است که این ربات از دستیار صوتی Xiao AI نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند با قفل درب هوشمند مرتبط شود. بدین ترتیب، جاروبرقی رباتی G1 میجیا می‌تواند سریعاً زمانی که افراد می‌خواهند وارد شوند شروع به جارو کردن کند. این دستگاه پس از انجام کار مشخص شده، به طور خودکار به سمت شارژر می‌رود. قیمت این دستگاه از ۸۹۹ یوان (تقریباً ۱۲۷ دلار آمریکا) شروع می‌شود اما یک مدل با قیمت بالاتر ۹۹۹ یوان (تقریبا ۱۴۱ دلار آمریکا) نیز دارد.