شیائومی ردمی ۸ با دوربین دوگانه و چیپست اسنپ‌دراگون ۴۳۹ معرفی شد

شیائومی دو هفته بعد از معرفی ردمی 8A، حالا ردمی 8 را معرفی کرده است. این دو گوشی مشخصات مشابهی دارند، اما ردمی 8، دارای بدنه شیشه‌ای با طراحی Aura Mirror جدید شیائومی بوده و مجهز به یک دوربین دوم در پشت و حافظه و رم بیشتری است.

در جلو دستگاه شاهد یک نمایشگر ۶.۲۲ اینچی IPS LCD اچ‌دی پلاس، با یک ناچ کوچک برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی f/2.0 آن هستیم. در پشت هندست هم یک ست‌آپ دوربین دوگانه شامل یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی از نوع IMX 363 سونی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و یک دوربین ثانویه عمقی ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

ردمی 8

ردمی 8، همچنین یک فناوری هوش مصنوعی تشخیص منظره دارد که شامل ۳۳ پروفایل مختلف از گیاهان و گربه‌ها گرفته تا ۶ حالت ویژه کشور هند است. قابلیت دیگری که به این هندست اضافه شده، یک سنسور اثر انگشت است که زیر دوربین‌ها قرار دارد.

ردمی 8

چیپست به کار رفته در آن، مانند ردمی 8A، اسنپ‌دراگون 439 است، اما شاهد رم و حافظه ۴ و ۶۴ گیگابایتی در داخل آن خواهیم بود. باتری آن هم ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند، اما در جعبه آن فقط یک آداپتور ۱۰ واتی وجود خواهد داشت.

ردمی 8 ردمی 8 ردمی 8

مشخصات دیگر ردمی 8، شامل رادیو FM بی‌سیم، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، یک IR blaster و پوشش آبگریز P2i است.

ردمی 8 در رنگ‌های آبی، مشکی و قرمز روانه بازار خواهد شد و مدل‌های ۳/۳۲ و ۴/۶۴ گیگابایتی آن به ترتیب قیمتی معادل ۱۱۲ و ۱۲۶ دلار خواهند داشت. فروش‌ این دستگاه‌ها در کشور هند از نیمه‌شب 12 اکتبر در وب‌سایت‌های Mi.com و  Flipkart شروع خواهد شد. ضمن اینکه مدل ۴/۶۴ گیگابایتی آن، در کشور اوکراین هم به قیمت ۱۸۱ دلار  در دسترس خواهد بود.

نوشته شیائومی ردمی 8 با دوربین دوگانه و چیپست اسنپ‌دراگون 439 معرفی شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.