شیائومی رسما دستبند هوشمند Mi Band 4 را معرفی کرد

رونمایی شیائومی از Mi Band 4

شیائومی طی رویدادی که در چین برگزار شد، دستبند Mi Band 4 را به صورت رسمی معرفی کرد که قرار است در 3 نسخه به بازار عرضه شود و بالاترین مدل آن مجهز به NFC خواهد بود.

Mi Band 4 در واقع بزرگ‌ترین به‌روزرسانی مچ‌بندهای شیائومی تاکنون محسوب می‌شود.

نگاهی به مشخصات دستبند می بند 4

این دستبند مجهز به یک نمایشگر مستطیلی 0.95 اینچی AMOLED با رزولوشن 120 در 240 و شیشه مقاوم در برابر خش است.

Mi Band 4 دارای 77 تم متفاوت بوده تا هر کاربر بتواند براساس سلیقه خود آن را شخصی سازی کند. همچنین بندهای آن در 8 رنگ متفاوت (با احتساب مدل‌های مخصوص اونجرز) به بازار عرضه خواهد شد.

رنگ‌های شیائومی Mi Band 4

بزرگترین قابلیت افزوده شده به می بند 4 را می‌توان بهره بردن از سنسورهای تشخیص حرکت در شش جهت دانست که برای ثبت فعالیت‌های ورزشی و تشخیص میزان کالری سوزانده‌شده توسط کاربر حتی هنگام شنا کردن استفاده می‌شود. همچنین این دستبند قادر است تا عمق 50 متری زیر آب دوام بیاورد.

از جمله قابلیت جدید افزوده شده به Mi Band 4 می‌توان به میکروفن داخلی آن اشاره کرد که قادر به اجرای فرامین صوتی کاربر است و استفاده از دستیار صوتی هوشمند شیائومی را ممکن می‌سازد.

خریداران می ‌بند 4 قادر به کنترل دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیا و دیگر دستگاه‌های پشتیبانی شده به کمک فرامین صوتی خواهند بود.

بهره بردن از ماژول NFC در مدل‌های بالاتر این مچ‌بند گرچه قیمت آن را افزایش داده اما قابلیت‌هایی همچون پشتیبانی از پرداخت دیجیتال، پرداخت هزینه سیستم حمل و نقل عمومی و جفت شدن راحت‌تر با موبایل را برای خریداران به ارمغان می‌آورد.

در Mi Band 4 همانند نسخه‌های قبلی شاهد امکاناتی همچون سنسور ضربان قلب و بررسی کیفیت خواب کاربر هستیم. این مچ‌بند به بلوتوث 5 مجهز شده و طبق وعده شیائومی باتری مدل مجهز به NFC تا 15 روز و مدل معمولی تا 20 روز دوام می‌آورد.

قیمت و زمان عرضه

نسخه معمولی می بند 4 در 5 رنگ مشکی، قهوه‌ای، آبی، نارنجی، صورتی و با قیمت 24 دلار عرضه خواهد شد.

نسخه اونجرز شیائومی Mi Band 4

مدل‌ مجهز به NFC با برچسب قیمتی 33 دلار به فروش خواهد رسید در حالی که علاقمندان به نسخه اونجرز باید رقمی حدود 50 دلار برای آن هزینه کنند.

پیش فروش این محصول از امروز در چین آغاز شده اما هنوز زمان عرضه جهانی آن مشخص نشده است.

نوشته شیائومی رسما دستبند هوشمند Mi Band 4 را معرفی کرد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.