شیائومی می ۹T به زودی وارد بازار خواهد شد

می 9T

شیائومی علاقه زیادی به بسط و گسترش خانواده گوشی‌های پرچم‌دار خود دارد. به عنوان مثال سال گذشته شاهد عرضه می 8 بودیم. در ادامه نسخه SE این اسمارت‌فون با صفحه نمایشی کوچک‌تر و پردازنده‌ای ضعیف‌تر نسبت به نسخه اصلی عرضه شد. سپس نوبت به می 8 پرو رسید که پنل پشتی شفاف و همچنین حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش داشت. در سال جاری میلادی شرکت چینی می 9 را عرضه کرد و در ادامه نسخه SE و حالا نوبت به می 9T رسیده است.

Mi 9

این هندست در واقع جایگزین نسخه پرو در سال گذشته خواهد بود. به عبارت دیگر برخی از ویژگی‌های می 9T نسبت به نسخه اصلی برتری خواهد داشت. این اسمارت‌فون گواهینامه‌های لازم در کشورهای تایوان، تایلند، سنگاپور و روسیه را دریافت کرده است و ظاهرا باید عرضه آن را به صورت جهانی بدانیم. شایعات حکایت از آن دارند که هندست جدید شیائومی مانند پرچم‌دار این شرکت دارای پردازنده اسنپدراگون 855 و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

نقطه تمایز این گوشی نیز به باتری بزرگ‌تر، دوازده گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن برمی‌گردد. هر چند اطلاع دقیقی در خصوص زمان عرضه و برچسب قیمتی این محصول در دست نیست، اما با توجه به مطالب گفته شده، مطمئنا قیمت می 9T نسبت به نسخه اصلی بیشتر خواهد بود.

نوشته شیائومی می 9T به زودی وارد بازار خواهد شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.