شیائومی Mi 10 به همراه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

شیائومی می 10

انتظار می‌رود که شرکت شیائومی به زودی از اسمارتفون می 10 (Mi 10) رونمایی کند. این تلفن هوشمند از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 865 استفاده خواهد کرد. با این حال، یک افشاگر از کشور چین اعلام کرد که پرچمدار آینده شیائومی، همانند تلفن می نوت 10 (Mi Note 10) دارای دوربین 108 مگاپیکسل خواهد بود. به نظر می‌رسد که اطلاعات منتشر شده توسط این شخص معتبر باشند.

می 10 به عنوان اولین تلفن هوشمند از جدیدترین سنسور دوربین سامسونگ و به عنوان جدیدترین تلفن از تراشه شرکت کوالکام بهره خواهد گرفت. شیائومی با معرفی این تلفن قصد دارد تا در رقابت جدی میان پرچمداران 2020 حضور داشته باشد.

احتمال می‌دهیم که تلفن شیائومی می 10 دارای یک دوربین چهارگانه در پشت با همان طراحی تلفن می 9 باشد. هم‌چنین، هیچ سنسور اثرانگشتی هم در پنل پشتی دستگاه وجود ندارد. پنل صفحه‌نمایش دستگاه نیز از نوع OLED بوده که حفره‌ای به منظور تعبیه دوربین سلفی برای آن در نظر گرفته شده است. این دوربین در گوشه سمت چپ بالای تلفن قرار می‌گیرد.

شایعات دیگر نشان می‌دهند که نسخه پرو این تلفن از فناوری شارژ فوق سریع 66 وات پشتیبانی خواهد کرد. با استفاده از این فناوری، باتری تلفن در 35 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. هم‌چنین، برخی گزارشات (احتمالی) حاکی از آن هستند که می 10 پرو از یک باتری با ظرفیت 4800 میلی‌آمپر بهره می‌گیرد. البته، ما نیز اطلاعات بیشتر را از سوی شیائومی و یا منابع غیرمستقیم دریافت خواهیم کرد تا با این محصول آشنا شویم.

نوشته شیائومی Mi 10 به همراه دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.